“Fanntastic”

Rankad som nr 78 av 12 856 Restauranger i Rom
Område: Prati
Område: Prati
Omdömet skrevs april 29 2017 från mobil enhet

Fantastiskt god mat, trevlig personal - som var lite stressad. Bra priser. Mysig atmosfär! Förhöjer definitivt matupplevelserna från Rom!

Tack Anna E

Omdömet skrevs april 13 2017 från mobil enhet

Proffsigt och vänligt bemötande. Goda råd från personalen. God mat och gott vin. Modern och stilren inredning. En av våra bästa matupplevelser under vår tid i Rom.

Tack Anna v
Omdömet skrevs november 23 2016 från mobil enhet

Kanon mat och billigare än turistrestaurangerna. Snabb och bra service. Tom fräscha toaletter vilket kanske inte alltid är fallet i Rom:)

Tack elmacko
Omdömet skrevs november 5 2016 från mobil enhet

Jag åt en riktigt grym pasta med tryffel,mums!. Mycket trevlig personal, barnens pasta var också gr8. Frugan åt en spenatsallad med lax som hon ger 4 stjärnor. :)

Tack Miguel K
Omdömet skrevs september 15 2016 från mobil enhet

Utmärkta råvaror och tillagade på utmärkt sätt. Mysig miljö inne som ute och fräscht. Hit kommer vi gärna tillbaka.

Tack Daniel A

Besökt MiVà? Berätta vad du tyckte!