“Gott och med experimentella inslag”
Omdöme om Il Covo Ristorante

Il Covo Ristorante
Boka med
Il Covo Ristorante har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 242 av 13 427 Restauranger i Rom
Omdömet skrevs 10 maj 2017 från mobil enhet

Besökte denna relativt nyöppnade restaurang tillsammans med min fru. Bokade bord online via tripadvisor och "The Fork", gick riktigt smidigt och bokningen var känd när vi anlände. Efter lite inledande information om restaurangen blev vi serverade, Roms eventuellt första, bröstkorg med helt nybakat bröd. Brödkorgen representerade Italiens flagga och innehöll förutom ett neutralt vitt bröd ett rött rödbetsbröd och ett grönt pistaschbröd samt grissini som flaggstänger!

Maten var vällagad och innehöll experimentella inslag som abborre med blåbär men även mer säkra kort som pasta carbonara.

Helt klart värt ett besök, framförallt om man bor i kvarteret får man inte missa denna doldis som riktar sig mer mot italienarna och inte mot främst turister.

Tack Magnus I

Omdömet skrevs 11 augusti 2016 från mobil enhet

Personalen var trevlig men vi var missnöjda med maten. Liten pasta portion och hårt ris i risotton.............

Tack Mattias N
Omdömet skrevs 19 april 2016 från mobil enhet

Vilken positiv överraskning.
Överträffade alla våra förväntningar.
Pröva fiskrätterna. Vi vr 4 som tog en var.
Alla helnöjda. Här kommer lite bilder på fiskrätterna.

1  Tack Peo L
Omdömet skrevs 16 april 2016 från mobil enhet

Lagom prisnivå och maten var vällagad, men inte speciell till utseendet eller fantastisk i smak, utan ordinär. Vi åt en en laxcheesecake (!) och en charkbricka till förrätt och sedan varsin pastarätt och blev ordentligt mätta. Så absolut godkänt men inget toppenbetyg!

1  Tack Linda L
Omdömet skrevs 4 januari 2016 från mobil enhet

En fantastiskt trevlig restaurang med kunnig personal som gjorde att man trivdes. Mycket god mat som presenterades vackert. Prisvärd.

1  Tack Tomas E

Resenärer som tittade på Il Covo Ristorante tittade också på

Besökt Il Covo Ristorante? Berätta vad du tyckte!

;