“Trevlig personal”
Omdöme om Il Covo Ristorante

Il Covo Ristorante
Boka med
Il Covo Ristorante har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 128 av 12 875 Restauranger i Rom
Omdömet skrevs augusti 11 2016 från mobil enhet

Personalen var trevlig men vi var missnöjda med maten. Liten pasta portion och hårt ris i risotton.............

Tack Mattias N

Omdömet skrevs april 19 2016 från mobil enhet

Vilken positiv överraskning.
Överträffade alla våra förväntningar.
Pröva fiskrätterna. Vi vr 4 som tog en var.
Alla helnöjda. Här kommer lite bilder på fiskrätterna.

Tack Peo L
Omdömet skrevs april 16 2016 från mobil enhet

Lagom prisnivå och maten var vällagad, men inte speciell till utseendet eller fantastisk i smak, utan ordinär. Vi åt en en laxcheesecake (!) och en charkbricka till förrätt och sedan varsin pastarätt och blev ordentligt mätta. Så absolut godkänt men inget toppenbetyg!

1  Tack Linda L
Omdömet skrevs januari 4 2016 från mobil enhet

En fantastiskt trevlig restaurang med kunnig personal som gjorde att man trivdes. Mycket god mat som presenterades vackert. Prisvärd.

1  Tack Tomas E
Omdömet skrevs december 15 2015 från mobil enhet

Fantastisk mat, mysig stämning, vänlig och kunnig personal som tog väl hand om alla gäster och kunde ge bra rekommendationer. Så bra att vi var tvungna att gå dit två av våra fyra kvällar i Rom! Tack för denna smakupplevelse!

Tack Josefina F
Emanuele D, Responsabile relazioni con la clientela på Il Covo Ristorante, svarade på det här omdömetSvarade december 18 2015

Dear,
thank you very much for the review. Our strength is our customer, our satisfaction to know that you were okay. We hope to see you soon at our restaurant.
best regards

Resenärer som tittade på Il Covo Ristorante tittade också på

Besökt Il Covo Ristorante? Berätta vad du tyckte!