“Bra men ändå inte”
Omdöme om Amedeo Ristorante

Amedeo Ristorante
Boka med
Amedeo Ristorante har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 766 av 13 796 Restauranger i Rom
Område: Esquilino
Område: Esquilino
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi har inget direkt att klaga på... men en känsla av jasså var vad vi lämnade med. Det började bra - uppmärksamt mottagande, utmärkta vinrekommendationer utifrån den mat vi valt och gott bröd. Sen gick det utför; ingen olja till brödet, glömd pommes frites och köttbiten mer kokt än stekt när den skulle vara grillad. Salladen till var krispig med kylskåpskalla tomater - och då dök oljan upp. Risotton med scampi var god - tror den innehöll 4 st scampi. Servicen bra men köket behöver öva mer för det pris vi fick betala.

Tack Ylwa G

Omdömet skrevs 7 april 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt. Framförallt ingen inkastare enbart trevlig och intresserad personal. Fantastisk mat. Alla var nöjda. Vi åt fisk, kött, pasta.

Tack EvaC3199
Omdömet skrevs 28 december 2016 från mobil enhet

Mysig restaurang med jättegod pasta och ost-tallrik. Här smakar pastan unikt så som man förväntar sig på semester i Rom. Dessutom är det ok prisvärt om man jämför med många andra ställen. Våra barn delade på en pasta och det var lagom.

Tack Partysara
Omdömet skrevs 22 april 2016 från mobil enhet

Beställde Bruchetta, in kommer 2 olika. En som vanligt med tomater och den andra med aubergine. Det var såå gott . Kul med en ny variant.

Tack Lisa B
Omdömet skrevs 7 januari 2016 från mobil enhet

Jättegod förrättstallrik för två (Antipasto) och köttet med grönpeppar var något av det bästa jag smakat. Vinerna som rekommenderades till fungerade utmärkt. Lyxig mat och vin för två personer för totalt 100€ i centrala Rom - rekommenderas!

Tack Lear76

Resenärer som tittade på Amedeo Ristorante tittade också på

Rom, Province of Rome

Besökt Amedeo Ristorante? Berätta vad du tyckte!