“Rekommenderar inte denna restaurang. ”

Ristorante Maccheroni
Rankad som nr 2 579 av 13 726 Restauranger i Rom
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Centro
Omdömet skrevs 11 oktober 2022 från mobil enhet

Förrätterna såg trevliga ut och smakade bra.
Pastan, en Carbonara och en Maccheroni Gricia, var väldigt salta och smakade inte speciellt mycket mer än salt.

Grician var kall när den kom in och det såg även ut som att de tappat pepparkaret över maten. Maten skickades tillbaka och kom genast tillbaka varm men fortfarande lika salt.

Servitören var till en början väldigt trevlig men efter att maten skickats tillbaka ändrades hans bemötande. Servitören stressade på och gav oss notan trots att vi hade en hel karaff med vin kvar att dricka upp.

Det finns nog ställen med godare mat och trevligare personal här i Rom.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack Curious68362119706

Omdömet skrevs 10 juni 2022

En dold pärla med god mat till mycket humana priser och mycket bra service. Kommer definitivt komma tillbaka och rekommenderar ett besök!

Datum för besöket: april 2022
Tack DanielForssell
Omdömet skrevs 26 februari 2022 från mobil enhet

Helt fantastisk mat och mycket folk. Väldigt stressigt för personalen men de gör ett utmärkt jobb. Dessutom väldigt trevlig priser.

Datum för besöket: februari 2022
Tack M_I-I_K3
Omdömet skrevs 25 februari 2020 från mobil enhet

Riktigt klassisk trattoria. Saltimboccan och tiramisu rekommenderas. Snabb service men lite dåligt stämning mellan personalen gjorde att betyget inte blev 100.

Datum för besöket: februari 2020
2  Tack 753fredrikp
Omdömet skrevs 23 juni 2019 från mobil enhet

Trevlig (ej fancy) restaurang på trevlig gata nära Pantheon.
Möjlighet att sitta både ute och inne.
Jag kommer gärna tillbaka hit!

Datum för besöket: juni 2019
2  Tack ywonnel2016

Resenärer som tittade på Ristorante Maccheroni tittade också på

Besökt Ristorante Maccheroni? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.