“Originellt & engagerat”

Kök: Café, Gastropub
Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen
Område: Prati
Omdömet skrevs april 10 2017 från mobil enhet

Personligt litet krypin till restaurang. Buffelmozzarella till förrätt var fantastisk. Stämningen & karaktären på ägaren gjorde mycket av upplevelsen. Stället har en skön variant på tiramisu. Tillagningen av den var halva nöjet.

Tack Anna v

Omdömet skrevs februari 25 2017 från mobil enhet

Jätte bra mat och fint ställe! Litet och mysigt! Testade lasagne och gnocchi förrätt mozzarella tallrik. Maten va fantastisk. Rekomenders starkt.

Tack Emelie S
Omdömet skrevs november 2 2016 från mobil enhet

Charmigt ställe med en ägare som talar om sin mat med stor entusiasm. Enkla rätter med mycket grönsaker och goda smaker.

Tack Louise A
Omdömet skrevs juni 15 2016 från mobil enhet

Igår kom vi till Rom och i hotellets reception frågade vi efter en trevlig restaurang inte långt från hotellet fanns denna trevliga trattoria med bra mat. Själva åt vi en pizza som var riktigt god. Idag gick vi förbi restaurangen igen och det var mycket folk som igår. Vad vi förstår är det en populär trattoria. Besök gärna Obladi Oblada.

Tack Bengt J
Omdömet skrevs maj 18 2016 från mobil enhet

Mysigt ställe i väggen med bra mat och härlig service. Bufallomozzarellan till förrätt var utom denna värld medan pastan inte nådde samma höjder.

Tack Anton L

Resenärer som tittade på Obladi Oblada tittade också på

Besökt Obladi Oblada? Berätta vad du tyckte!