Vi stöder följande webbläsare:
Är du ute efter de lägsta hotellpriserna? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kontrollerar över 200 webbplatser åt dig.

“Rekommenderas!” 5 av 5 bubblor
Omdöme om WRH Trastevere

Bästa priser för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
WRH Trastevere
Rankat som nummer 266 av 3 704 B&B/värdshus i Rom
Stockholm, Sverige
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Rekommenderas!”
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs mars 10 2012

Fyra nätter på WRH gör att vi vill återvända till detta lilla hotell, inrymt i ett vanligt hyreshus i en lugnare del av Trastevere. Hotellet drivs av två italienska bröder och svenska Maria, alla proffsiga och vänliga och hjälpsamma med allt, från bokning av restauranger till museibiljetter och tips på sevärdheter. De fem rummen är mycket charmiga och har alla bekvämligheter inkl. egen dator. Allt är rent och fräscht. Det finns ett gemensamt pentry där man kan göra kaffe och äta en smörgås, om man känner för det. Vill man bo på ett vanligt hotell med reception som är bemannad dygnet om ska man välja något annat, men det här är mycket trevligare och personligare! Man sköter sig själv med egen nyckel och träffar personalen under några timmar från förmiddagen och framåt - det räcker utmärkt.

• Bodde där i Mars 2012, reste som ett par

9 omdömen
7 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs november 14 2010

Vi bodde på WRH Trastevere under en vecka i november. Vi hade en underbar vecka. Hotellet är utmärkt. Läget är perfekt. Vi tog promenader varje morgon, längs floden eller upp på en av kullarna. Det lilla caféet Lelli där vi fick äta vår frukost var SÅ italienskt! Vi hade nära till transporter var vi än ville under dagen och gångavstånd till alla sevärdheter som finns centralt i Rom.Många fina och prisvärda restauranger i området.
Personalen är mycket hjälpsam och kunnig. Städningen är utmärkt och det lilla köket som finns för gästerna helt perfekt.
´Vi kommer att rekommendera WRH Trastevere till alla vi känner som vill göra en resa till Rom!

• Bodde där i November 2010, reste som ett par
Tack S0lveig
Stockholm, Sverige
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs november 7 2010

Jag och min partner har precis landat efter vår bröllopsresa till Italien, vi spenderade 4 av våra dagar i Rom hos detta lilla boutique hotel. Perfekt boende i det jättemysiga kvarteret trastevere. Fint och ljust rum med modern stil på. Men framförallt...Suverän personal! vi måste till stor del tacka dem för att våran tid i Rom vart så bra!

• Bodde där i November 2010, reste som ett par
Tack evaw057
härnösand
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs juni 29 2010

Efter diverse resor till Italien (vi älskar maten :) tror jag att jag och min sambo hittat vårat absoluta favorit ställe, precis vad vi hade förväntat oss, litet och intimt, centralt i Roms bästa kvarter "Trastevere" (inte lätt att hitta boende i trastevere) men framförallt en suverän service från personalen( Maria och Carl är från Sverige som så klart vart en extra bonus) vid bokade i god tid före avfärd och fick på en gång en valdigt bra mail kontakt med personalen, tips på saker att göra, aktuella evangemang, och utförliga väg beskrivningar. Vi reser mycket och har provat på de flesta sorters boende, från bungalows till 5 stjärnigt lyx, och vi kan ärligt säga att vi aldrig blivit bemött av proffsigare service, WRH Trastevere har ingenting att avundas en 5stjärna vad det gäller personalen. Visst!... vill man ha väsk-bärare, lounge bar, och roomservice gör man klokt i att leta efter något annat, men vill man ha personlig skräddarsydd service utav en personal som faktiskt bryr sig om att göre ens Rom-semester lyckad, ska man inte leta längre!
Vi har ingenting att klaga på, möjligtvis är frukosten lite liten för våra svenska mått :) men det var vi redan väl medvetna om att italien i stort sett har en obefintlig frukost, och "När i Rom gör som Romarna" Vi har ingenting att klaga på ch skulle verkligen rekomendera WRH Trastevere till våra bästa vänner!!

• Bodde där i Juni 2010, reste som ett par
Tack antjarn
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Romhotell
Relais Le Clarisse in Trastevere
Trastevere Colors
Nr 186 av 3 704 i Rom
5.0 av 5 bubblor 149 omdömen
Visa priser

Besökt WRH Trastevere? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om WRH Trastevere

Verksamhet: WRH Trastevere
Adress: Via di San Crisogono 40, 00153 Rom, Italien
Region: Italien > Lazio > Rom > Trastevere
Bekvämligheter:
Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Busstransfertjänst
Typ av hotell:
Rankad som nummer 266 av 3 704 B&B/värdshus i Rom
Prisklass (per natt): 606 kr - 1 544 kr
Hotellklass:3-stjärnigt — WRH Trastevere 3*
Antal rum: 5
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, HostelWorld och Priceline så att du tryggt kan boka med WRH Trastevere. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Wrh Trastevere Rome
Wrh Trastevere Hotel Rome

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?