“Supertrevligt och mysigt”

Kök: Italienskt, Vinbar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Trevi
Omdömet skrevs 28 maj 2018

Beställde in en charktallrik medium för två vilket var nog för oss till middag samt en flaska Prosecco. Mysigt ställe med trevlig personal!

Tack Ebba S

Omdömet skrevs 11 maj 2018 från mobil enhet

Beställde in en flaska vin, en charkuterie-bricka för 2 Pers, samt en ost-bricka. Stället saknar restauranglicens, så man får hämta maten vid disken och öppna vinflaska själv. Men det var väl värt det :) Charkuterier och ostarna var fantastiskt goda! Kommer gärna tillbaka. Allt som allt slutade notan på 47EUR.

1  Tack Mara M
Omdömet skrevs 1 april 2018

Pittoreskt och mkt trevligt bemötande från personalen. Litet och småtrångt men charmigt. Maten var fantastisk.

Tack Mikael S
Omdömet skrevs 31 december 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt och mysigt ställe, tyvärr få platser och de flesta för bara 2 pers Pet bord. Personalen var personlig och vi fick ett mycket bra bemötande. Mycket god mat, vi tog en planka med chark för 2.

Tack Tist01
Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

Ett pyttelitet ställe med fantastisk charm. Glad, färgstark personal serverar rappt och med ett leende enkel god mat. Chark och ostbricka kostade €10 och vin på flaska börjar på €9. Detta stället är ett rent fynd.

Tack Jon R

Besökt Prosciutteria Cantina Dei Papi Trevi? Berätta vad du tyckte!