“Fantastisk charktalrik och väldigt mysigt ställe”

Prosciutteria Cantina Dei Papi - Trevi
Rankad som nr 77 av 13 434 Restauranger i Rom
Kök: Italienskt, Vinbar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Trevi
Omdömet skrevs 1 april 2018

Pittoreskt och mkt trevligt bemötande från personalen. Litet och småtrångt men charmigt. Maten var fantastisk.

Tack Mikael S

Omdömet skrevs 31 december 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt och mysigt ställe, tyvärr få platser och de flesta för bara 2 pers Pet bord. Personalen var personlig och vi fick ett mycket bra bemötande. Mycket god mat, vi tog en planka med chark för 2.

Tack Tist01
Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

Ett pyttelitet ställe med fantastisk charm. Glad, färgstark personal serverar rappt och med ett leende enkel god mat. Chark och ostbricka kostade €10 och vin på flaska börjar på €9. Detta stället är ett rent fynd.

Tack Jon R
Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Helt fantastiskt gott. En bräda med olika charkuterier och en flaska rött. Serverat med värme av glada, duktiga ungdomar. Har njutit av det italienska köket under trettio år och helt plötsligt fick jag uppleva det här som direkt gick upp i topp på listan över kulinariska upplevelser. Passa på om du har vägarna förbi.

Tack Ulrica L
Omdömet skrevs 4 november 2017 från mobil enhet

Ett otroligt prisvärt krypin, chark vin och ost. Inget knussel. Bra råvaror och väldigt charmigt. Ett måste! Och väldigt billigt. 30€ för stor charkplanka och två öl.

Tack Harald B

Resenärer som tittade på Prosciutteria Cantina Dei Papi - Trevi tittade också på

Besökt Prosciutteria Cantina Dei Papi - Trevi? Berätta vad du tyckte!

;