Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Det var ett fullkomligt dugligt hotell. Ingen direkt fantastisk frukost, inte det bästa läget heller. Men ett absolut bra läge! ☺️ En smula virrig personal men trevliga. Vi ser det som ett trestjärnigt snarare än fyrstjärnigt.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack TheMarriedDude
Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Definitivt inte 4*! Väldigt rent på rummet (heltäckningsmattan drar ner på betyget), badrummet påvert, minimal duschkabin, knappt utrymme att tvåla in sig. En morgon saknade vi varmt vatten. Frukost ok men inget att hurra för, samma pressade skinka och trötta ost. Mycket vänlig å hjälpsam personal i receptionen. Det enda superbra med detta hotell är att det ligger på gångavstånd från många historiska platser.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Vanda B
Daniela_Bini, Responsabile reception på Domus Romana Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2018

Dear Guest,
Thank you for your review. We are glad that you enjoyed the hotel's location and the kindness of our staff.
We are sorry you did not appreciate what we consider a rich breakfast consisting of fresh fruit, bread, cheese,
ham, bacon and eggs, croissants, jams, nutella, etc. If you had notified our reception for problems such as hot
water or room not satisfactory and we could have provided a room change.
We will use your impressions, as always, to improve our service. Thank you for being our guest, we hope to see you again
at Domus Romana Hotel.

Daniela Bini / Front Office Manager

Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Ett medelklass hotell med trevlig personal. Det är nära till flera sevärdheter och restauranger samt shopping. Jag hade nog dock väntat mig lite mer av ett fyrstjärnigt hotell, rummet var lite slitet, sängen alldeles för hård för min smak, toaletten var rätt liten och väldigt varm, så man ville inte vara där inne några längre stunder. Städningen var mycket bra och personalen var hjälpsam. Frukosten var helt okej men inte mer, fast det beror ju på vad man är van vid. Rummet låg på fjärde våningen och hade utsikt mot innergården, men utsikten var fin ändå.

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack CS81-HM74
Daniela_Bini, Front Office Manager på Domus Romana Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2018

Thank you for your review. Your opinion is important for us. We are happy you appreciated our staff, the cleaning service and the view.
We will work hard to improve all other matters. Hoping to have you again in the future as our very welcome guest.
Best Regards,

Omdömet skrevs 6 november 2017

Ett hotell jag/vi rekommenderar! Bra läge, rymligt rum med stort badrum, bra frukost med trevlig personal som pratade bra engelska. En mysig innergård med bar och rabatterade priser. Vi var verkligen nöjda med vår vistelse där!

• Bodde här: november 2017, reste som ett par
1  Tack Eva R
Omdömet skrevs 12 april 2016 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell med perfekt läge. Nära till många sevärdheter och fullt med trevliga restauranger inom gångavstånd.
Vi hade ett familjerum som passade oss 5 perfekt. Liten frukostmatsal med normalt utbud. Trevlig innergård med bar som öppnade på eftermiddagen.

Bodde här: april 2016, reste med familjen
Tack jonass661