“Fantastisk glass!”

Kök: Italienskt
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 28 april 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god glass, kön ringlar sig ut på gatan, men väl värt att vänta på. Stratiacella och lemon oslagbara smaker!

Tack Malin H

Omdömet skrevs 4 april 2018 från mobil enhet

Bästa glassen i Rom och ett måste-besök om du älskar glass. Populärt bland turister såväl Romare så var förberedd på kö, men det är det värt.

Tack Andreasivansson
Omdömet skrevs 27 februari 2018

Alla jag frågade sa att denna glassbar är nummer 1 i Rom, men jag har en annan favorit. Först fick man ta ett kvitto och beställa det man skulle ha och betala. Vi fattade inte först men med lite hjälp gick det. Glassen helt ok men som sagt inte min favorit. Kanske är det så populärt för att de har så många sorters gelato.

Tack hasse62
Omdömet skrevs 4 november 2017

Bästa glassen jag har smakat.
Du bestämmer först hur många kulor du vill ha, betalar för det i kassan, får därefter en lapp, lämnar lappen när du kommer fram och bestämmer vilka smaker du vill ha.

Tack thr0
Omdömet skrevs 17 september 2017 från mobil enhet

Fantastiskt god glass! När vi kom dit frågade personalen om det var första gången vi besökte dem och därefter fick vi smaka en hel del smaker innan vi bestämde vad vi ville ha. Bra pris för äkta hemgjord gelato!

Tack Helena L

Besökt Gelateria La Romana - Roma? Berätta vad du tyckte!