“En pärla ”
Omdöme om Il Fellini

Il Fellini
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Il Fellini har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 498 av 13 885 Restauranger i Rom
Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Ludovisi/Via Veneto
Omdömet skrevs 29 oktober 2016 från mobil enhet

En riktig liten pärla. Jag beställde glutenfritt och det var inga problem. Servicen var snabb och bra. Maten var god med nytänk

Tack Marie S

Omdömet skrevs 21 maj 2016 från mobil enhet

Mycket god mat! Provade flera rätter som bläckfisk o kött tartar.
Ett stort minus dock var att ägaren försökte förklara bort "discount" på 20% på notan genom bokning via tripA.

5  Tack Marypling
Il Fellini R, Proprietario på Il Fellini, svarade på det här omdömetSvarade 29 maj 2016

gentile Sig.re ,
mi pare strano che lei non abbia capito la spiegazione nonostante Le abbia mostrato dal portale di the fork che noi ristoratori non possiamo modificare la prenotazione ..
ciò nonostante mi sono permesso di farle lo sconto personalmente di 16.00 € dopo averle offerto alcune grappe di alta' qualità . abbiamo fatto suonare il pianista un ora in più a nostre spese per far divertire sua moglie , essendo voi l' ultimo tavolo .....
la ringrazio della recensione anche se non e' del tutto veritiera .
La prossima volta prima di prenotare legga bene l'offerta e i giorni di validità .
Saluti
Federico

Omdömet skrevs 18 maj 2016 från mobil enhet

Supergott! Rimliga portioner o vällagad pasta o bläckfisk. Trevlig o stilren miljö...
Helt enligt förväntan o mer därtill!

Tack Lennart L
Omdömet skrevs 29 november 2015

Med många spännande rätter, kunnig och mycket trevlig personal så blev detta besök höjdpunkten på en fin vecka i Rom.

Tack Carl S
Omdömet skrevs 22 september 2014

Jättegod mat och bra service. Väldigt prisvärt. Definitivt en restaurang jag kommer besöka igen om jag åker tillbaka till Rom.

• Atmosfär
Tack Amanda S

Resenärer som tittade på Il Fellini tittade också på

Besökt Il Fellini? Berätta vad du tyckte!