Omdömet skrevs 8 april 2017 från mobil enhet

Jättebra hotell med riktigt god frukost som serveras på terassen med utsikt över hela Rom. Bra stort rum som funkade för hela familjen på 4 personer. Nära till Centralstationen Termini där vår sightseeing-buss utgick ifrån. Även en hel dem bra restauranger på samma gata som hotellet.

Bodde här: april 2017, reste med familjen
1  Tack Lars K
MagHotels, Direttore på The Independent Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 maj 2017

Dear Guest,
thanks for the mail and for choosing The Independent Hotel for your Roman stay. We are happy to know that we met your expectations.
We hope to have the opportunity to host you again

The management

Omdömet skrevs 23 mars 2017 från mobil enhet

Vi bodde här natten till min födelsedag. Min man hade varit i kontakt med hotellet och beställt en flaska bubbel som fanns på rummet när vi kom. Vi fick ett rum med balkong vilket kändes toppen. Ett stort plus till frukostpersonalen som släppte in oss innan de öppnade eftersom vi skulle resa.

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack LoveTravel156052

Dear guest,
Thanks for the review! We are happy to read that you found the helpful staff and the services that we were glad to offer to you up to your expectations. We always try to work hard to satisfy every guest’s requests and reading those reviews is a truly pleasure for us. Hope to meet you again!

The management

Omdömet skrevs 30 januari 2017

Vi bodde på hotellet i en vecka och kunde under hela tiden inte hitta ett enda fel. Hotellet ser ut precis som på bild med en helt underbar takterass som överblickar hela Rom - vilken du kan besöka på morgonen under frukosten eller på kvällen samtidigt som du beställer en drink. Hotellet ligger 2 min promenad från Termini, dock utan den störande ljudnivån. En promenad på 15 min räcker till Colosseum samt Fontana di Trevi och i Termini ligger en otroligt bra mataffär. Rummen är otroligt fräscha och personalen förtjänar ännu mer beröm; precis alla, från receptionen till frukosten, från städerskorna till chauffören som tog oss till flygplatsen, alla var helt underbar. Om allt annat var medelmåttigt skulle vi ändå komma tillbaka endast på grund av servicen. Och då var resten av hotellet långt ifrån medelmåttigt utan riktigt högklassigt.

• Bodde här: januari 2017, reste som ett par
1  Tack M S
MagHotels, Direttore generale på The Independent Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2018

Dear Guest,

thanks for your kind review. We are happy to know how pleasant was your stay at The Independent Hotel and that you appreciated every service we are always glad to offer to our guests.
We will forward your wonderful words to the staff and we hope to have the opportunity to host you again in Rome.

Omdömet skrevs 30 augusti 2016

Detta hotell ligger nära tågstationen Termini och på 20 min går du till Fontana di Trevi. Hotellet är fräscht och modernt och personalen är väldigt trevlig och hjälpsam. Rummet var rent och fint och modernt inrett, vi saknade ingenting. Sängarna var helt ok.
Frukostbuffen var jättefin och det fanns mycket att välja på. Den serveras på hotellets takterrass med härligt utsikt över staden. Vi beställde hämtning och lämning på flygplatsen och det fungerade utmärkt. Vi är MYCKET nöjda med hotellet!

• Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
1  Tack mbengtss0n
Omdömet skrevs 21 juli 2016 från mobil enhet

Ett lugnt och snyggt hotell med trevlig personal och en riktigt härligt takterrass. Frukostbuffén hade allt från färsk frukt till nygräddad bacon.
Ligger nära tågstationen vilket underlättade för oss som kom med tåg från Toscana. Rekommenderas starkt!

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Elin M
MagHotels, Direttore på The Independent Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2016

Kära gäst
tack för översyn. Vi är glada att veta att du älskade hotellet. Vi hoppas att se dig igen Med vänliga hälsningar
Chefen