“Väldigt bra”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Parione
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Full pott för den som vill äta en riktigt god hemmagjord pasta. Trevlig personal och en genuin känsla för den som gillar det.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Karin B
Skriv ett omdöme.Omdömen (7 000)

Omdömet skrevs 28 april 2017 från mobil enhet

8 pers nöjda! Pasta som hantverk, det bästa man kan få. Även om vi inte hade bokat bord kunde de hjälpa till genom att öppna en lokal till.

Datum för besöket: april 2017
Tack bukina
Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Vi var ett stort sällskap om 10 pers och en 1-åring. Alla lika nöjda med maten! Till förrätt allt från mozzarella till brezzola! Huvudrätter med hemgjord fantastisk pasta! Underbar tiramisu och pannacotta till efterrätt. Mille grazie!!

Datum för besöket: april 2017
Tack Ladybonel
Omdömet skrevs 28 juli 2016 från mobil enhet

Alldeles vid turistiga Campo de fiori ligger en pärla som serverar den allra ljuvligaste pasta. Som förrätt tog jag den ljuvliga mozzarellarätten med både naturell och rökt. Den var himmelsk. Pastan görs framför gästerna så den är pinfärsk. Till dessert tog jag en lika ljuvlig sabayondessert med bär. En otrolig fullträff mitt bland turistfällor!

Datum för besöket: juli 2016
Tack fitzbenedict
Omdömet skrevs 1 juni 2016 från mobil enhet

Det här stället är lite enkelt i all enkelhet och sen.....! Trodde jag hade koll på pasta men sicken lyckträff. Fick tipset av killen som hämtade oss vid flyget och jag hade lite onda aningar, men vad gör det.
Handskrivna enkla menyer gör inget när man satsar hjärta och själ i maten som serveras både snabbt och med en frågande nick om allt är ok. Min mage gick igång som en V8 mullrande på tomgång som bara skrek efter mer. Prisnivån är helt ok, för min belöning är i gom och mage. Mer än nöjd.
Mille grazie

Datum för besöket: juni 2016
Tack 678christianr

Resenärer som tittade på Osteria da Fortunata - Pellegrino tittade också på

Besökt Osteria da Fortunata - Pellegrino? Berätta vad du tyckte!