Hotel Artemide(Rom)
  • Restaurang
Hotel Colosseum(Rom)
Rabattmeddelande! 59 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 59 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 252 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 172 US$/natt.

Mercure Roma Corso Trieste(Rom)(Mycket prisvärt!)
  • Rumservice
Kostnadsfri avbokning till den 04/08
  • Pool
  • Pool
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 379 US$/natt.

Agoda.com
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 235 US$/natt.

Hotel Aventino(Rom)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 02/08
  • Fri parkering
Omdömet skrevs 25 maj 2017 från mobil enhet

Ett mycket trevligt hotell, fin takteras med underbar bar och gästvänlig bartender. Bra rum med balkong. Centralt. Tore personal. Bra frukost på takterassen. Allt helt enkelt superbra. Fräscht badrum. Balkong mot bakgård. Fågelkvitter på bakgården.

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Dick Ö
Omdömet skrevs 26 februari 2017 från mobil enhet

Bra hotell, rent och snyggt. Centralt. Underbar frukost! Dock kunde hotellet informerat om taxistrejken när vi frågade om flygbussen dagen innan. Vilket ledde till överfulla bussar som man skulle bokat innan. Missade nästan flyget

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Camilla H
Omdömet skrevs 7 oktober 2016 från mobil enhet

Trevligt hotel med en bra takterrass för frukost och skönt barhäng på kvällen. Rymligt rum och fräscht badrum. Bra service både i reception och i restaurang/ bar Utsikt över Vatikanen från takterrassen

Bodde här: november 2015, reste som ett par
Tack Janne58
Omdömet skrevs 28 september 2015

Rent och fräscht, mysig tak-terass där serverades frukosten som hade allt man kunde önska sig.
Rummen något små men det fanns en stor klädkammare och badrummet var helt okey.
Hotellet ordnade med taxi när vi ankom samt när vi åkte utan problem.
Trevligt att dom kom med en flaska champagne när min sambo fyllde år.
Åker gärna hit igen!

Tips för att välja rum: Rummen mot innergården är tystare om man störs av trafiken på dagen.
  • Bodde här: september 2015, reste som ett par
Tack mimmi63
Isahotel, Responsabile relazioni con la clientela på Hotel Isa, svarade på det här omdömetSvarade 1 oktober 2015

Dear Mimmi thank you so much for the enthusiastic comment!
We can't wait to welcoming you back!
Sincerely

Lara S. Bianco

Omdömet skrevs 23 augusti 2015 från mobil enhet

Jättebra hotell, vi fick en mysig liten balkong och sängen var stor dock lite hård! Drinkarna i baren gick inte att dricka, alldeles för mycket alkohol! Trevlig personal. Badrummet var fantastiskt, enda minus är att dörren inte kan stängas helt!

Bodde här: april 2015, reste som ett par
Tack Mici_Peki