Hotel Artemide(Rom)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 325 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 21/07
Boka nu, betala på plats
Rabattmeddelande! 36 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 36 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 171 US$/natt.

Mercure Roma Corso Trieste(Rom)(Mycket prisvärt!)
  • Rumservice
Hotel Colosseum(Rom)
Agoda.com
Hotel Aventino(Rom)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Boka nu, betala på plats
  • Fri parkering
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 132 US$/natt.

• Pool
Hotel Residenza San Calisto(Rom)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Pool
Omdömet skrevs 5 augusti 2016

4 stjärnor är att ta i - framförallt är rummen ganska små. Ändå ett trivsamt, ombonat hotell med mycket vänlig personal. Frukosten OK med italienska mått, och den avnjutes i takrestaurangen med utsikt över Vatikanen, bara en sådan sak.
AC fungerar tack och lov utmärkt, städningen utan anmärkning. Minibaren ganska innehållslös, men det finns ju hotellbar. 5 minuters promenad till T-banan, och bäst av allt - läget i kvarteren långt ifrån turiststråken (trots närheten till Vatikanen), du hamnar mitt i romarnas vardag.

Tips för att välja rum: Be att få rum mot innergården. Inte så vacker utsikt, men tyst och skönt.
  • Bodde här: juli 2016, reste som ett par
1  Tack Per L
Omdömet skrevs 26 juli 2016

+ Mycket bra läget
+ Bra frukost
+ Rätt trevlig personal
- Små, basic rum
- Tillkom en kostnad vid utcheckning som hade varit bra att bli infomerad om vid incheckning
- Väldigt liten reception med basic serviceutbud

Tips för att välja rum: 107 har balkong, men är ett litet rum. Vi önskade detta i förväg, och var nöjda.
  • Bodde här: juli 2016, reste med familjen
2  Tack Daniel S
Omdömet skrevs 8 december 2015

Små trevliga rum, rent och fint städat. Personalen var trevliga och hjälpsamma. God frukost. Nära till allting, vatikanen,metron och bussarna. Lätt att åka med och hitta på det lokala färdsättet. Mycket att se och uppleva i Rom.

• Bodde här: december 2015, reste som ett par
Tack Gunilla N
Hotel-dei-Consoli, General Manager på Hotel Dei Consoli, svarade på det här omdömetSvarade 19 januari 2018

Kära kund,
Jag är mycket tacksam för din recension av Hotel dei Consoli.
Jag är mycket glad att du har varit nöjd med din semester och din hotellanmälan till andra resenärer tack vare våra tjänster.
Jag ser fram emot att ha dig igen med oss.
Med vänliga hälsningar,
Luigi Pirrò

Omdömet skrevs 25 december 2014

Utmärkt lokalisation, nära till Vatikanstaten och gångavstånd till de flesta sevärdheter. Nära till tunnelbanan om man föredrar det istället för att gå. Trevlig, hjälpsam och vänlig personal. Små men helt funktionella rum. Rent och fint på rummet. Toaletten ren och bra. Tyst på rummet trots trafik utanför. Sängarna var bra. AC utmärkt. Frukosten var bra och belägen på en fin, mysig takterrass.

• Bodde här: november 2014, reste som ett par
1  Tack Ulflundahl
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 11 december 2014

Vi tillbringade tre nätter här och tyckte mycket om det. Rummet hade bra storlek (rum 306) och personalen var vänlig. Utsikten från terrassen var inte så bra över Peterskyrkan som vi hade hoppats, men man kunde se den från en del av frukostrummet. Takterrassens utomhusdel var inte öppen vid den här tiden på året, slutet av november. Läget på hotellet är mycket bra, bara 5-10 minuters promenad till St Peterskyrkan, nära buss- och spårvagnshållplats. Lite längre till tunnelbanan, men ok avstånd. Trots att vi hade en hektisk affärsgata precis nedanför vårt fönster, var det ett trevligt och tyst rum.

1  Tack ElsaAnnika
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original