Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 236 US$/natt.

Hotel Adriano(Rom)
Hotel Artemide(Rom)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 38 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 38 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 373 US$/natt.

Melia.com
  • Pool
Hotel Colosseum(Rom)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 34 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 34 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 167 US$/natt.

Hotel Aventino(Rom)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Rabattmeddelande! 31 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 31 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 179 US$/natt.

Priceline
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 209 US$/natt.

Casa I Cappuccini(Rom)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 520 US$/natt.

Omdömet skrevs 6 januari 2012

• Bodde här: januari 2012, reste som ett par