“Grymt ställe”
Omdöme om La Cantinola

La Cantinola
Boka med
La Cantinola har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 841 av 13 790 Restauranger i Rom
Kök: Italienskt
Område: Ludovisi/Via Veneto
Omdömet skrevs 8 januari 2018 från mobil enhet

Ett perfekt ställe med trevlig personal, god mat och ett extra plus att man fick massa tillbehör till utan kostnad.

Tack Sebastian S

Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

En lokal restaurang i bemärkelsen oturistigt. Bara italienare förutom vårt sällskap. Flera glutenfria alternativ även på pastasidan. Maten smakar helt ok men inte mer. Förhållandevis låga priser dock eller till och ned ganska billigt.

Tack Robert D
Omdömet skrevs 24 mars 2017 från mobil enhet

God mat, bra service och trevlig personal. Å dessutom bra priser. Rekommenderas!
Har redan hunnit ätit där 2 ggr på 1 dag.

Tack Carola G
Omdömet skrevs 12 oktober 2016

God mat och trevlig personal. Husets vin var utsökt till maten. Desserten var en hemgjord Tiramisu som var fantastisk!

Tack Anita A
Omdömet skrevs 21 mars 2015 från mobil enhet

Blev sugna på italienska rätter och fick tips om ett ställe i närheten, via Calabria. Det hade lagt ner men istället hittar vi detta kalasställe. Otroligt mycket för pengarna, bästa grillade filé hittills i Rom, med vin och dessert samt espresso under 80 €. Synd man hittar det sista kvällen. Rekommenderas varmt!

Tack Bosse F

Resenärer som tittade på La Cantinola tittade också på

Rom, Province of Rome

Besökt La Cantinola? Berätta vad du tyckte!