“Dålig mat och dryg servitör.”
Omdöme om Napoletano's

Napoletano's
Rankad som nr 4 930 av 13 754 Restauranger i Rom
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Navona/Pantheon/Campo de’ Fiori
Omdömet skrevs 24 september 2017 från mobil enhet

Det började bra när vi kom, utsikten var fantastiskt över Pantheon. När vi beställt fick vi inte in maten samtidigt, min fru hann nästan äta upp innan min pizza kom. Smaken var sådär. Kändes halvdant. När vi skulle betala var servitören upptagen med att prata med två tjejer. Hans kollega sa till honom men han tyckte nog att vi kunde vänta och spelade cool inför damerna. Fruktansvärt respektlöst och rätt töntigt. Synd om hans kollegor som ändå försökte. Denna servitör var rätt dryg enda sedan de två tjejerna kom.

Utsikten till Pantheon var fantastiskt men det fanns ytterligare fem restauranger på torget man bör testa istället för denna.

Tack Michael E

Omdömet skrevs 25 december 2016 från mobil enhet

Mycket god mat till bra pris. Går alltid hit när jag är i Rom.
Bra service och vällagad mat. Servitriserna är uppmärksamma och snabba. Utsikten mot Pantheon är helt magisk. Tänk dig själv att få sitta ute och äta god mat och samtidigt ha Pantheon och den vackra fontänen mitt på torget
att vila ögonen på.

1  Tack Ann-Sofie M
Omdömet skrevs 5 november 2016

Vår sista kväll i Rom. Vi valde restaurangen för det fantastiska läget, precis vid Pantheon. Personalen var mycket trevlig, snabb service och noga med att vi var nöjda med allt. Maten var mycket bra och till ett vettigt pris. Som avslutning bjöds vi på varsin Limoncello.

Tack marit55
Omdömet skrevs 19 juli 2016 från mobil enhet

Hit går man för att få den bästa utsikten över Pantheon. Men maten är verkligen inget speciellt till ett ganska högt pris. Dock bra och snabb service. Gratis wifi.

Tack fitzbenedict
Omdömet skrevs 30 juni 2016 från mobil enhet

Bra mat, med acceptabla priser. Lunch meny från 12 Eur där förrätt samt dricka ingår, dock väldigt liten öl som ingår. Pizza för ca 10 Eur med bra utsikt mot panthenon. Bra service

Tack Niklas Ö

Besökt Napoletano's? Berätta vad du tyckte!