“Br service, de öppnade köket för oss”
Omdöme om Baylon Cafe

Baylon Cafe
Rankad som nr 2 545 av 13 073 Restauranger i Rom
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Buffé, Bokningar
Område: Trastevere
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Värmen och hungern drar i kroppen efter ett besök på marknaden. Klockan är före tolv!
De öppnar köket tidigare och serverar bra mat till ett bra pris och tar sig tid att skämta.

Datum för besöket: juni 2017
Tack peteva61

Omdömet skrevs 26 juli 2016

Mycket bra ställe som har öppet från frukost till nattmat. Ligger bra till. Stort utbud av mat. Alla går dit.

Datum för besöket: juni 2016
Tack Londonkillen
Omdömet skrevs 24 juli 2016 från mobil enhet

Väntade över 1 timme på att få maten med en halvfull restaurang. När den levererades var den riktigt dålig! Bad även om att få vatten till vinet två gånger men det kom aldrig.
Inget att rekommenderar!

Datum för besöket: juli 2016
Tack OscarRydberg
Omdömet skrevs 8 december 2015

Ett mycket hippt och snyggt ställe, men ack vilket bottennapp med maten.. Ta gärna en drink/ glad vin här, men ät inte middag!

Datum för besöket: november 2015
Tack 783sannas
Omdömet skrevs 30 oktober 2015

Besökte Rom under nyår 2014-2015. Denna restaurang i Trastevere sprang vi på och testade den. Visade sig vara ett bra val. Bra service, utmärkt mat och mysig miljö. Vi var initialt bara två från sällskapet som åt där. Mailade därefter ägaren och bokade bord för hela familjen. Allt gick smidigt och snabbt!
Gå hit!!

Datum för besöket: januari 2015
1  Tack 579anitab

Resenärer som tittade på Baylon Cafe tittade också på

Besökt Baylon Cafe? Berätta vad du tyckte!