Rabattmeddelande! 45 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 45 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 217 US$/natt.

Hotel Adriano(Rom)(Mycket prisvärt!)
Hotel Artemide(Rom)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 41 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 41 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 383 US$/natt.

Hotel Colosseum(Rom)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 30 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 30 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 152 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 429 US$/natt.

Mercure Roma Corso Trieste(Rom)(Mycket prisvärt!)
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 31 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 31 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 265 US$/natt.

Agoda.com
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 248 US$/natt.

Hotel Aventino(Rom)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Rabattmeddelande! 53 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 53 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 152 US$/natt.

Casa I Cappuccini(Rom)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
Omdömet skrevs 2 april 2012