“Probably the worst beer in rome”
Omdöme om Angelina a Trevi

Angelina a Trevi
Rankad som nr 1 681 av 13 897 Restauranger i Rom
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Trevi
Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Probably the worst beer in rome.
Maten vet jag inget om men serverar man avslagen ljummen öl visar man inte så stor omsorg om gästerna.

Tack anders64

Omdömet skrevs 16 oktober 2016 från mobil enhet

Kanonställe med toppen service. Maten var perfekt. Servicen var toppen. Tack till servitrisen från Sicilien. Hon rekommenderade bästa vinet. Å bästa likören. Givetvis från Sicilien.

Tack Mikael F
Omdömet skrevs 7 maj 2016

12 euro för en tallrik som du fyller så mycket du orkar från buffén, vid lunch gäller detta och allt som smakades på var gott så känns riktigt kvalitativt, nästan bara italienarna som gäster vilket ändå brukar vara en god indikator.

Tack TozCaz
Omdömet skrevs 12 oktober 2014

Stor buffé med mycket grönsaker. Fina kötträtter, omeletter och pasta. Mycket prisvärt och avslappnat!

• Atmosfär
Tack Ann B
Omdömet skrevs 12 september 2014

Det är ingen hemlighet att det är svårt att hitta det man letar efter bland Roms små gränder. Går du vilse så hamnar man ofta på ett bättre ställe än det man letade efter. Om du inte skulle leta efter Angelina a Trevi så hoppas jag att du ändå hamnar där. Lugnt och trevligt, fina miljöer och mycket god mat. Framför allt efterrätterna! Brunchen var väl inte höjdare däremot.

• Atmosfär
Tack nikitaeng

Besökt Angelina a Trevi? Berätta vad du tyckte!