Omdömet skrevs 4 april 2015 från mobil enhet

Helt ok hotell beläget mellan Vatikanen och centrum. Trevlig takterass med bar som tyvärr var stängd i april då säsongen inte börjat än. Hotellets AC styrdes centralt och var inte påslaget så det var väldigt varmt på rummen trots öppna fönster. Det fanns cyklar man kunde hyra på hotellet vilket vi gjorde och det var ett smidigt sätt att ta sig runt på rekommenderas.

Bodde här: april 2015, reste som ett par
Tack HansLindstrom
Alessio_Mucci, Direttore på Le Meridien Visconti Rome, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2015

Dear Guest,

On behalf of the entire team here at the Visconti Palace Hotel , thank you very much for having shared this lovely review.

I am delighted that the quality of the service provided by the team has turned you into a regular visitor and hope to have the pleasure of welcoming you back for many more stays to come.

Follow @viscontipalace on Facebook, Google+ and Twitter

Kind Regards,

Omdömet skrevs 3 april 2015

Ett bra hotell. Vi hade ett utav hotellrummen som är nyrenoverade och det är nig en bra ide om man vill bo bra med fina rum. Sängen en aning hård och detta med lakan i Italien förstår jag mig inte på jag vill ha ett täcke med påslakan. Annars var allt toppen i rummet. Lagom stort frächa badrum. Frukost hm jag tror man får kalla den bra i Italien, mycket sötsaker men oxå frukt och lite grönsaker. Trevlig personal. Vi hyrde cyklar på hotellet och det kan jag rekomendera att ta sig runt på cykel perfekt. 10 euro per dag

Bodde här: april 2015, reste som ett par
Tack Anneli808

Dear Guest,

Follow @viscontipalace on Facebook, Google+ and Twitter

Kind Regards,

Omdömet skrevs 27 februari 2015

Bodde på hotellet med min familj under 4 nätter. Totalt sett var standarden normal på hotellet. Dock var frukosten över förväntan, det fanns väldigt mycket att välja på, samt så var läget på hotellet ett stort plus. Vi tog aldrig tunnelbana eller buss någonstans, utan det gick lätt att gå dit man ville.

• Bodde här: februari 2015, reste med familjen
1  Tack mariakC4545RM
Alessio_Mucci, Direttore på Le Meridien Visconti Rome, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2015

ear Guest,

first of all I would like to thank you for having chose the Visconti Palace Hotel to for your recent stay in Rome and taking time to share your positive experience.

It's always pleasant to receive a good feedback from our guest.

We hope to have the opportunity to welcome again.

See our special offer on our website or follow us on twitter: @viscontipalace

Visconti Palace Hotel

Omdömet skrevs 4 juli 2014

I väntan på kryssning blev vi anvisade detta hotell. Hotellet ligger i ett kompakt bostadsområde , men centralt. Med taxi når man snabbt många intressanta sevärdheter. Servicen på hotellet är inte speciellt utvecklad. Maten på hotellet är en katastrof ,så besök en restaurang i närheten om ni vill äta. Hotellet har en terass med trevliga möbler men runt om omkring är det bara andra hus och massor med TV-antenner. Under. År vistelse var det ingen service överhuvudtaget på denna tack terass. Rum och sängar är OK men inte för en längre vistelse. Det som var positivt var att frukosten på hotellet var av god klass.

Tips för att välja rum: Välj rum högt upp på hotellet.
  • Bodde här: juni 2014, reste som ett par
Tack Rolf P
Omdömet skrevs 2 juni 2014 från mobil enhet

Bra och tyst läge. Utmärkt frukostbuffé med både färsk frukt, egg&bacon och sötsaker. Bra öppettider dessutom! Trevlig och hjälpsam personal. Vi bodde i nyrenoverat rum på 6:e våningen. Takterassen utnyttjades men det fanns ingen servering på plats utan man var tvungen att ringa för att få dit dricka. Kanske är annorlunda på sommaren.

Bodde här: maj 2014, reste som ett par
Tack MaritaSJ