2 personer tittar på det här hotellet
Boka nu, betala på plats
Trip.com
Priceline99 US$
Hurb103 US$
Omdömet skrevs 22 maj 2017 från mobil enhet

Ett av de bättre hotell jag någonsin bott på. Otroligt fina rum, fin atmosfär på hotellet. Egen gräsbevuxen innergård med restaurang. Servicen riktigt bra. Fixar transfer till och från flygplatsen.

Barnvänligt hotell också.

Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack Dajzz
Omdömet skrevs 22 november 2016 från mobil enhet

Detta hotell är det enkelt att ta sig till från Termini tågstation, där direkttåget till flygplatsen går. Det är ett bra ställe att ha som bas - Via Nazionale går diekt ned till alla centrala sevärdheter 10-15 min gång bort, och de har trevliga och stilrena rum med utmärkt frukost och personal. Plus för sängkomforten!

Datum för vistelsen: november 2016
Tack CalleF6
Omdömet skrevs 21 oktober 2016 från mobil enhet

Ett synnerligen trevligt hotell där man lyckats bevara byggnadens ursprungliga stil och rymd men ändock moderniserat. Rummet var rejält både storlek och rymd. Gemensamma ytor var enhetligt möblerade och förenar gammalt med nytt. Personalen hjälpsam och läget utmärkt. Inga störningar av nattliv eller trafik.
Rekommenderas!

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack kulturmartin
Omdömet skrevs 10 april 2016 från mobil enhet

Vi bodde i superiorrum som var mycket smakfullt inredda, rymliga och välstädade. Trevligt mottagande i receptionen. Läget är perfekt, ganska nära stationen, och gångavstånd till shopping
. Frukostbuffén var bra med italienska mått mätt. En lyckad vistelse!

Datum för vistelsen: april 2016
Tack Bobr12
Omdömet skrevs 15 december 2015 från mobil enhet

De hade bra frukost och väldigt mycket. Rummen var rena och toaletterna var fina. De var väldigt stort när man skulle gå till rummet var det väldigt långa korridorer fulla av konst/tavlor. De var trevliga i receptionen och det var bra städning på rummen. Inte så bra utsikt då.

Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack Issalvatore