Rabattmeddelande! 30 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 30 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 252 US$/natt.

Hotel Adriano(Rom)
Hotel Artemide(Rom)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 45 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 45 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 409 US$/natt.

Mercure Roma Corso Trieste(Rom)(Mycket prisvärt!)
  • Rumservice
Agoda.com
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 214 US$/natt.

Melia.com
  • Pool
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 480 US$/natt.

Hotel Colosseum(Rom)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 30 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 30 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 157 US$/natt.

Hotel Aventino(Rom)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Rabattmeddelande! 39 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 39 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 170 US$/natt.

Priceline
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 308 US$/natt.

Casa I Cappuccini(Rom)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 5 april 2015 från mobil enhet

Stannade tre nätter tillsammans med min fru på detta lilla hotell under vår vistelse i den eviga staden.
Läget är fantastiskt, precis vid huvudentren till Forum Romanum, absolut i närheten av Colosseum och gångavstånd till övriga sevärdheter.
Hotellet då, jo relativt fint och nyrenoverat fräscht hotell. Vi hade ett litet men trevligt rum med egen balkong.
Dock vissa saker som vi störde oss på; luktade tyvärr illa i badrummet (härleder det till någon typ av mögel och fuktskada), det var ju fritt Wifi men anslutningen var så dålig så man fick inte kontakt med nätverket på rummet, garderobsdörrarna var trasiga och så var det väldigt lyhört till korridoren.
Allt som allt ett okej hotell i bästa läge

Bodde här: april 2015, reste som ett par
Tack Marcussjo
Omdömet skrevs 23 april 2014

Vi bodde här en hel vecka, läget i Rom helt perfekt för att utforska alla historiska platser. Rummet var välstädat, mycket bra badrum, safe i ena garderoben, med kylskåp längr ner, perfekt.Sängarna var ganska breda och mycket sköna, vi beställde rum mot gatan, fönstret var väldigt bra ljudisolerat, härligt att vakna upp och direkt se gatulivet. Receptionspersonalen var mycket vänliga och hjälpte oss med diverse frågor. Fabio fixade med kort varsel hjälp med transport från flygplatsen, då vi anlände lite sent, tack för det Fabio. Frukostmatsalen låg i källaren, först tyckte vi det var lite instängt utan fönster, men Laura so skötte frukosten förgyllde tillvaron, med mycket vänligt och korrekt bemötande, spelade soft musik, och hade koll på att allt fanns. Äggröran var bland det bästa jag smakat. Hela hotellet bidrog till att vår vecka blev otroligt lyckad. Tack till samtlig personal.

Tips för att välja rum: Ta ett rum mot gatan om ni vill ha fin utsikt, någon utrycktning av ambulans väckte oss nån gång, annars var fönster väldigt bra isolerat.
  • Bodde här: april 2014, reste som ett par
Tack SDGLAMVL
Omdömet skrevs 11 november 2013

Vi valde extra bred säng och sov gott i tre nätter. Litet, tyst rum med fönster mot innergård (OK vi var nästan bara på rummet när det var mörkt). Mycket hjälpsam personal (restaurangtips, fotbollstips mm).

Tips för att välja rum: Välj bred säng. De tre restaurangerna till vänster utanför (från hotellutgången räknat) är riktigt bra,
  • Bodde här: november 2013, reste som ett par
Tack Matintresserad
Omdömet skrevs 25 juni 2013

Helt okej service, men låg standard på rummen. Vi fick först ett rum som luktade mögel, såg allmänt sjabbigt ut och där skåpsdörrarna inte gick att stänga. Efter en natt fick vi byta till ett bättre rum. Badrummen var jättefina men rummen i övrigt var mycket sämre än det såg ut på bilderna. Okej frukostbuffé men inte mer, på takterass. Gratis wifi funkade kanppt på rummen. Svårt att förstå de fyra stjärnorna, mer som två.

Bodde här: juni 2013
1  Tack evulan
Omdömet skrevs 8 maj 2012

Detta var tredje gången för mig i denna vackra stad.
Tidigare har jag bott i Termini området, vilket inte går att jämföra med detta.
De rome hade den bästa placeringen som man kan tänka sig. Centralt, med gångavstånd till allt. Trevlig personal, bra service. Bra frukost (i italienska mått mätt). Det enda som man skulle kunna klaga på är att de renoverar de äldre delarna av hotellet, men får ett rum i den nya tysta delen så störs man inte av detta alls. Vi var jättenöjda och om vi åker till Rom igen så kommer vi garanterat att välja detta hotell igen!

Tips för att välja rum: Rummen i den nya delen är mycket finare och tystare.
  • Bodde här: maj 2012, reste som ett par
Tack Josefin M