“Ok”

Boka i förväg
Mer information
58,62 US$*
och över
Stadsrundtur i Rom med elcykel i liten grupp
Rankad som nr 46 av 2 036 saker att göra i Rom
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Nej
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi kom uppifrån och hade en trevlig promenad. Stannade inte kvar efter vi gått ner.
Helt ok. Kul att ha varit där. Det är väl allt.

Tack Roam240794

Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Denna trapp är fin men inget speciellt om jag jämför med vad som finns i Rom. Mycket jobbiga tiggare runt om platsen. Man bör nog se den om man är där.

Tack Björn J
Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Fin historisk plats med härligt läge till shopping. Platsen kryllar av turister som man måste räkna med om man besöker denna plats. Absolut fint hantverk som skapats på denna plats

Tack Simson S
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Härligt ställe med vacker utsikt över Rom. Trappan är en upplevelse. Gärna i soluppgång då Rom vaknar.

Tack Johan H
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 14 februari 2018 från mobil enhet

En sevärdhet som måste få ett besök när man besöker Rom så klart! Inte så mycket turister i februari som under de varmare månaderna.

Tack annsofiehannah

Resenärer som tittade på Spanish Steps tittade också på

Besökt Spanish Steps? Berätta vad du tyckte!