Spara

från 79,60 US$
från 21,40 US$
från 74,90 US$
Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Denna trapp är fin men inget speciellt om jag jämför med vad som finns i Rom. Mycket jobbiga tiggare runt om platsen. Man bör nog se den om man är där.

Tack 528bj_rnj
Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Fin historisk plats med härligt läge till shopping. Platsen kryllar av turister som man måste räkna med om man besöker denna plats. Absolut fint hantverk som skapats på denna plats

Tack simsons931
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Härligt ställe med vacker utsikt över Rom. Trappan är en upplevelse. Gärna i soluppgång då Rom vaknar.

Tack Johan H
Omdömet skrevs 14 februari 2018 från mobil enhet

En sevärdhet som måste få ett besök när man besöker Rom så klart! Inte så mycket turister i februari som under de varmare månaderna.

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack annsofiehannah
Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

Det är spännande att veta att denna svulstiga trappa byggdes för så länge sedan. Vacker och renlig plats. Värd ett besök

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack Scharp63