Öppet i dag: 07:00 - 19:00

från 94,65 US$
från 80,11 US$
från 28,40 US$
Omdömet skrevs 25 juli 2019

De flesta turister brukar passera förbi Termini och här ett stenkast bort så ligger denna storslagna basilika som du måste besöka.
Alla dessa detaljer och arkitektur gör att man känner stor respekt för de som utförde detta otroliga arbete.

Tack JesperLexell
Omdömet skrevs 23 juni 2019

En av de vackraste kyrkor jag varit i. Vi tog även en guidad visning av mosaikerna på andra våningen.

Datum för upplevelsen: augusti 2018
Tack Karin W
Omdömet skrevs 22 juni 2019 från mobil enhet

Wow vilken kyrka! Så mäktig! Jag får associationer till Versailles och Frankrike. Mycket fin kyrka. Inte så farligt med folk när vi var där runt lunch.

Tack 246jonasm
Omdömet skrevs 7 juni 2019 från mobil enhet

Mycket människor men så värt besöket. Att promenera omkring och se detta arbetet som har gjort är så fascinerande. Gratis att besöka och som sagt var värt besöket!

Tack Jenzag
Omdömet skrevs 27 maj 2019 från mobil enhet

Besöktes orättvist efter Peterskyrkan men den var ändå väl värd ett besök. Inte så mycket turister som i de andra kyrkorna vi besökt och det kan nog bero på att den ligger en liten bit ifrån övriga turistmål.

Datum för upplevelsen: maj 2019
Tack D7305FUroberte