Öppet i dag: 07:00 - 19:00

från 26,60 US$
från 40,40 US$
från 20,80 US$
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Vi hade nöjet att bo brevid denna bedårande kyrka. Superfin och ett måste att se när man besöker denna härliga stad!

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack annsofiehannah
Omdömet skrevs 26 november 2017

Skönt för själen att vila i denna magiska miljö. Var tyst och lugn. Skänk en slant så alla frå komma in och vila sitt sinne och hämta kraft under fantastiska valv

Datum för upplevelsen: november 2017
Tack Supermamma64
Omdömet skrevs 6 november 2017

Den första katedralen nära hotellet. Storslaget och häpnadsväckande vackert med allt innehåll. Fntastiskt tak

Tack Hilkka R
Omdömet skrevs 18 oktober 2017 från mobil enhet

Tankarna går till santa maria kryddor. Pampigt som många andra byggnader. Vet inte så mycket mer då vi aldrig va in och tittade.

1  Tack Jeanette V
Omdömet skrevs 12 oktober 2017

Kostar inget att gå in vilket är ovanligt. Tjänstvillig personal som erbjuder guidade turer. Har ni tur får ni hör vacker körsång.

Tack MiaS1342