“Fantastisk”

Boka i förväg
Mer information
78,54 US$*
och över
Hoppa över kön: Rundtur genom Vatikanens museer ...
Rankad som nr 1 av 2 014 saker att göra i Rom
Praktisk information: Trappor/hiss
Information om sevärdheten
Praktisk information: Trappor/hiss
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

....öppnar sig valv efter valv.... sevärt sakralt fantastiskt utsmyckat. Sitt ned en stund och vänta in din själ.

Tack Lise-Lotte K

Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Vi hade nöjet att bo brevid denna bedårande kyrka. Superfin och ett måste att se när man besöker denna härliga stad!

Tack annsofiehannah
Omdömet skrevs 26 november 2017

Skönt för själen att vila i denna magiska miljö. Var tyst och lugn. Skänk en slant så alla frå komma in och vila sitt sinne och hämta kraft under fantastiska valv

Tack Supermamma64
Omdömet skrevs 6 november 2017

Den första katedralen nära hotellet. Storslaget och häpnadsväckande vackert med allt innehåll. Fntastiskt tak

Tack Hilkka R
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 18 oktober 2017 från mobil enhet

Tankarna går till santa maria kryddor. Pampigt som många andra byggnader. Vet inte så mycket mer då vi aldrig va in och tittade.

Tack Jeanette V

Resenärer som tittade på Basilica di Santa Maria Maggiore tittade också på

Besökt Basilica di Santa Maria Maggiore? Berätta vad du tyckte!