“Överträffade förväntningarna”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Esquilino
Omdömet skrevs 28 februari 2016 från mobil enhet

Riktigt god och okonstlad mat. Personalen var väldigt vänlig och tillmötesgående, detta ställe är verkligen värt ett besök.

Tack Arvid H

Omdömet skrevs 5 november 2015 från mobil enhet

Menyn håll kort men med gott innehåll. Alla rätter utom en, tonarellin, byts ut varje vecka. Tonarellin är husets signaturrätt och väl värd att prova. Restaurangen är av det mindre slaget och mysig med känsla av att vara hemma hos bästa kompisen och äta. Mycket trevlig service.

Tack Baddjuret
Omdömet skrevs 12 maj 2015

Vi fick ett varmt och personligt mottagande på denna mysiga lilla restaurang. Ägaren, Mauro, tog sig tid och förklarade allt på menyn och hjälpte oss att hitta guldkornen med säsongens råvaror. Maten var fantastisk och mycket prisvärd!

Tack 20Emma
Omdömet skrevs 16 november 2013 från mobil enhet

Utsökt mat med en personlig mottagning. Värden ger allt för sina gäster. Trots fullsatt har han tid för alla. Glöm inte boka helst en vecka före.

Tack Ivartheswede
Omdömet skrevs 5 november 2013

Vi kan bara hålla med i de positiva omdömmen som skrivits om restaurangen. Mycket god mat och välkomponerade måltider till rimliga priser. Servicen är oslagbar och personlig. Kanske skulle man vilja att Mauro även tog ut svängarna lite mer när det gäller desserterna (2 st att välja på).

• Atmosfär
1  Tack GunnarVanersborg

Besökt Machiavelli's Club? Berätta vad du tyckte!