“Vacker på kvällen ”

Boka i förväg
Mer information
29,93 US$*
och över
Rom på natten Vandring, inklusive Piazza Navona ...
Rankad som nr 7 av 2 034 saker att göra i Rom
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Nej
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi besökte Fontana di Trevi på kvällen. Fontänen var då vackert upplyst och trots att det var en hel del folk på plats så kom vi lätt fram och kunde ta kort vid fontänkanten och även känna på vattnet.
Det är inte tillåtet att ta med sig något att äta intill fontänen.

Tack Sandra S

Omdömet skrevs 30 mars 2018

Jättefin staty på litet torg men sjukt mycket människor. Gillar du inte trängsel så var där tidigt på morgonen.

Tack Molndal
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Som med allt i denna stad helt fantastiskt. Promenera runt och njut av historiens vingslag. Kasta ett mynt över axeln ned i fontänen så återvänder du hit.

Tack Lise-Lotte K
Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

En plats alla besöker. Är ju ett måste. Mycket folk men man får plats i massan.
Vackrast är det dock när det är mörkt. Blir då mer stämningsfullt och rogivande än dagtid med allt folk som är påväg till nästa sevärdhet. Anita lyser dock med sin frånvaro.

Tack Jan-Gunnar B
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Verkligen en vacker fontän och ett måste att besöka! Räkna med mycket folk och gatuförsäljare. Man kan köpa sig en glass och bara sitta och njuta.

Tack Azo1898

Resenärer som tittade på Fontana di Trevi tittade också på

Besökt Fontana di Trevi? Berätta vad du tyckte!