“Fin plats”

Boka i förväg
Mer information
9,57 US$*
och över
Piazza Navona Underground: Stadium of Domitian ...
Rankad som nr 8 av 2 036 saker att göra i Rom
Omdömet skrevs 9 maj 2018 från mobil enhet

En fin plats med sina fontäner. Dessvärre hade vi ingen guidad tur vilket gör att en inte vet betydelsen av figurerna i fontänerna. Trevlig plats i alla fall!

Tack sessim

Omdömet skrevs 5 maj 2018

Ett vackert torg som kan absolut är värt att svänga förbi om man ändå är i området. Fina fontäner men en hel del försäljare.

Tack Karin L
Omdömet skrevs 3 maj 2018 från mobil enhet

Det är ett torg med några fontäner, trevliga att se på som så mycket annat i Rom. Men för guds skull, kolla priserna innan ni sätter er på någon av serveringarna, det är turistfällor.

Vi hittade ett fik som såg trevligt ut. Vi tog in en kaffe och en te, tillsammans med en bananasplitt och en bägare med tre kulor.

Vi fick betala 13.5 euro för bananasplitt, 10.9 för bägaren, 7.2 för en kopp earl grey och 5.4 för en slät kopp kaffe.

Totalt 37 euro + 10% i serving fee. Så trevlig är inte utsikten.

(Serveringen finns inte med på TripAdvisor)

Tack Kristoffer K
Omdömet skrevs 2 maj 2018 från mobil enhet

Trevlig plats avlång torg med tre fontäner , var där mitt på dagen så inga större aktiviteter , tog en fika på ett ställe , dyraste glassen någonsin två kulor 9 EURO.

Tack Tord T
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 1 maj 2018 från mobil enhet

Här möts man, promenerar/strosar, fikar och äter samt spanar på folk från hela världen. Populärt och inbjudande torg med historiska anor. Vackra fontäner.

Tack Erik S

Resenärer som tittade på Piazza Navona tittade också på

Besökt Piazza Navona? Berätta vad du tyckte!