Boka i förväg

från 94,80 US$
från 68,20 US$
från 90,25 US$
Omdömet skrevs 5 maj 2018

Ett vackert torg som kan absolut är värt att svänga förbi om man ändå är i området. Fina fontäner men en hel del försäljare.

Tack 666karin
Omdömet skrevs 3 maj 2018 från mobil enhet

Det är ett torg med några fontäner, trevliga att se på som så mycket annat i Rom. Men för guds skull, kolla priserna innan ni sätter er på någon av serveringarna, det är turistfällor.

Vi hittade ett fik som såg trevligt ut. Vi tog in en kaffe och en te, tillsammans med en bananasplitt och en bägare med tre kulor.

Vi fick betala 13.5 euro för bananasplitt, 10.9 för bägaren, 7.2 för en kopp earl grey och 5.4 för en slät kopp kaffe.

Totalt 37 euro + 10% i serving fee. Så trevlig är inte utsikten.

(Serveringen finns inte med på TripAdvisor)

Datum för upplevelsen: maj 2018
Tack Kristoffer K
Omdömet skrevs 2 maj 2018 från mobil enhet

Trevlig plats avlång torg med tre fontäner , var där mitt på dagen så inga större aktiviteter , tog en fika på ett ställe , dyraste glassen någonsin två kulor 9 EURO.

Datum för upplevelsen: maj 2018
Tack Tord T
Omdömet skrevs 1 maj 2018 från mobil enhet

Här möts man, promenerar/strosar, fikar och äter samt spanar på folk från hela världen. Populärt och inbjudande torg med historiska anor. Vackra fontäner.

Tack 11ErikS
Omdömet skrevs 30 april 2018

Ett stort och öppen plats där balkonger med blommor och vackra gamla hus med klängväxter omger torget. Titta gärna närmare på de olika skulpturerna i fontänen på torgets norra del. Titta gärna efter lite mindre, mysigare och billigare restauranger på de mindre gatorna väster om torget.

Tack IreneCrona