Boka i förväg

från 94,40 US$
från 68,00 US$
från 89,89 US$
Omdömet skrevs 7 april 2018 från mobil enhet

Ett avlångt torg med mysiga restauranger runt om. Priset på restaurangerna helt ok. Åt en meny med bruchetta, pizza quattro formaggio och ett glas rött vin för 15 euro. Miljön är helt underbar. I mars sätt vi ute på kvällen med gasolvärmare. Minnesvärt och god mat

Tack Kimrustan
Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Stor öppen solig plats med vackra utsmyckningar. Lätt att promenera till. Undvik caféer med turistpriser där en stol kostar extra.

Datum för upplevelsen: april 2018
Tack liselottek626
Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Ett mastigt torg med häftiga fontäner och vackra byggnader runt omkring. Trots folkmassorna så blev det inte särskilt trångt och man kunde njuta av upplevelsen.

Datum för upplevelsen: april 2018
Tack Otis2106
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Oerhört vackert torg om man är intresserad av arkitektur och oerhört fina fontäner. Tyvärr mycket kommers med porträttmålare etc. Ät inte här, dyrt och dåligt, men en glass och promenad runt torget är fint!

Tack Molndal
Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Helt underbart torg med mycke cafe o resturanger. Fina fontäner och mycket folk. Där satt olika konstartister som målade av folk ock en del uppträdde. En måltid där är aldrig fel.

Tack 528bj_rnj