“Trevligt torg med många restauranger och barer”
Omdöme om Piazza Navona

Piazza Navona
Boka i förväg
Mer information
29,73 US$*
och över
Rome by Night Walking tour Including Piazza ...
Rankad som nr 9 av 2 014 saker att göra i Rom
Omdömet skrevs 7 april 2018

Trevligt torg med många restauranger och barer, där man kan avnjuta en drink eller mat i solskenet, och titta på alla människor som strövar förbi.

Tack ctfranzen

Omdömet skrevs 7 april 2018 från mobil enhet

Ett avlångt torg med mysiga restauranger runt om. Priset på restaurangerna helt ok. Åt en meny med bruchetta, pizza quattro formaggio och ett glas rött vin för 15 euro. Miljön är helt underbar. I mars sätt vi ute på kvällen med gasolvärmare. Minnesvärt och god mat

Tack Kimrustan
Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Stor öppen solig plats med vackra utsmyckningar. Lätt att promenera till. Undvik caféer med turistpriser där en stol kostar extra.

Tack Lise-Lotte K
Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Ett mastigt torg med häftiga fontäner och vackra byggnader runt omkring. Trots folkmassorna så blev det inte särskilt trångt och man kunde njuta av upplevelsen.

Tack Otis2106
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Oerhört vackert torg om man är intresserad av arkitektur och oerhört fina fontäner. Tyvärr mycket kommers med porträttmålare etc. Ät inte här, dyrt och dåligt, men en glass och promenad runt torget är fint!

Tack Molndal

Resenärer som tittade på Piazza Navona tittade också på

Besökt Piazza Navona? Berätta vad du tyckte!