“Godaste pizzan jag ätit, på riktigt, ärligt talat.”
Omdöme om Pizza Florida

Pizza Florida
Rankad som nr 33 av 13 790 Restauranger i Rom
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost
Område: Ghetto
Omdömet skrevs 15 februari 2018

En otippat litet pizzaställe som förvånade både mig och min flickvän. Pizzan var hur god som helst. Jag som är lite extra kräsen när det kommer till pizza blev positivt överraskad. Trots att pizzerian är mer av en take-away restaurang håller kvalitén på pizzan världklass!

Tack Fredrik H

Omdömet skrevs 29 oktober 2017

Supergod pizza, framförallt pizzabrödet. Slink in mellan sevärdheterna och ta en snabb och god måltid. Snabb och trevlig service.

Tack Kim L
Omdömet skrevs 15 oktober 2017 från mobil enhet

Trevligt bemötande. Bra om man har bråttom. Du väljer. Dom väger och värmer upp. Supergod pizza på stående fot.

Tack Karim M
Omdömet skrevs 4 oktober 2017 från mobil enhet

Roms mest prisvärda pizza
Ska man käka på gatan eller hotellrummet är det inget som slår detta. Dessutom takeaway vin och öl med muggar.
Pizzan lite som foccaciabröd med topping MYCKET GOD.

Tack Magnus Ö
Omdömet skrevs 13 december 2016 från mobil enhet

Optimalt för snabb lunch. Trevligt, jättebilligt och riktigt bra kvalité. Vill ni bara ta något i farten så testa det här stället!

Tack Petermedfamilj

Resenärer som tittade på Pizza Florida tittade också på

Rom, Province of Rome

Besökt Pizza Florida? Berätta vad du tyckte!