“Mat med bra smak”

Bra för: Större grupper, Affärsmöten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Colonna
Omdömet skrevs 3 maj 2018 från mobil enhet

Vi körde en helkväll efter hela boken förrätt, huvudrätt samt efterrätt. Ost/kött-salamibricka först följd av huvudrätt bestående av Carbonara och fettuccine med vildsvin och avslutade med panna cotta. På med de stora byxorna för sen rullar man ut med ett leende på läpparna och mätt mage. Bästa restaurangen på hela resan och då testade vi nya vid varje måltid.

Tack Anders H

Omdömet skrevs 21 september 2016 från mobil enhet

Dom skrev in 15% extra som dom kallade serviceavgift som dom dessutom saltade med 3€ extra. Vi betalde även 1,5€ pp för bröd som var "on the house". Så om ni går ditt, kolla notan noga.... och maten var sådär.

Tack Mats S
Omdömet skrevs 16 september 2016 från mobil enhet

Nja.... Notan stämde inte, brödet som de bjöd på hamnade på notan, maten sisådär.
Vill nog inte skicka hit någon jag känner.

1  Tack Tina I
Omdömet skrevs 27 augusti 2016 från mobil enhet

Vi var hel nöjda med mottagandet, maten och miljön. Charmig personal som bjöd på sig själva!
Klart värt ett besök!

Tack Madeleine A
Omdömet skrevs 15 augusti 2015

prisvärd restaurang nära Pantheon. Till förrätt tog vi buffelmozarella med skinka. Utsökt, men på gränsen till för mycket. Till varmrätt blev det risotto med scampi. Även detta var till belåtenhet. Vi drack husets vin till maten. Allt var mycket prisvärt och servicen var utmärkt tack vare vår servitör Mick. Vi fick dessutom en liten fördrink innan maten samt limoncelllo till kaffet.

Tack tege11

Besökt Il Barroccio? Berätta vad du tyckte!