“Mysig, familjär restaurang ”
Omdöme om Marco G

Marco G
Boka med
Marco G har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 337 av 13 550 Restauranger i Rom
Kök: Italienskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Trastevere
Omdömet skrevs 2 maj 2017 från mobil enhet

Fick jättebra service och maten var bra. Servicen gjorde att maten smakade ännu bättre då de verkligen ville uppfylla alla önskningar, de ändrade min rätt så jag fick den precis så jag ville. Min sambo tog musslorna till förrätt, goda men ingen vitlökssmak som vi vill ha i en vitvinssky men ändå god. Jag tog en fräsch ruccolasallad. Till huvudrätt valde vi varsin pasta, jag tog vanlig spagetti med tomatsås vilken var jättegod, min sambo tog carbonara med tryffel vilken också var god men en aning mycket tryffel. Vi blev även bjudna på deras hemmagjorda ägglass, supergod! Kan varmt rekommendera Marco G, så härlig personal!

Tack 897mikaelaa

Omdömet skrevs 10 april 2017

Fantastiskt trevlig service och mycket bra klassisk italiensk mat.
Vi kommer tillbaka och då kommer vi ge mer dricks... Tömmde plånboken på sedlar och mynt men nästa gång kommer vi kompensera er. Stort tack Marco för en härlig upplevelse!

2  Tack Björn N
Omdömet skrevs 23 oktober 2016 från mobil enhet

Riktigt god vällagad mat, gott vin och trevlig varm service. Vi åt lasagne och lax. Det ligger lite utanför de mest folktäta gatorna.

Tack pocauusi
Omdömet skrevs 14 augusti 2016 från mobil enhet

Extremt god mat, bra service, bra läge. Den sista restaurangen vi hittade under får långweekend i Rom blev till en favorit.

1  Tack Axsjoqvist
Omdömet skrevs 24 juli 2016 från mobil enhet

Klassisk italiensk meny med riktigt god mat! Blev dessutom bjudna på små smakprover mellan rätterna. Riktigt bra service av charmig personal. Rekommenderas!

2  Tack Marie B

Besökt Marco G? Berätta vad du tyckte!