“Toppklass på mat och service till bra pris”
Omdöme om Marco G

Marco G
Boka med
Marco G har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 186 av 12 871 Restauranger i Rom
Kök: Italienskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Trastevere
Omdömet skrevs april 10 2017

Fantastiskt trevlig service och mycket bra klassisk italiensk mat.
Vi kommer tillbaka och då kommer vi ge mer dricks... Tömmde plånboken på sedlar och mynt men nästa gång kommer vi kompensera er. Stort tack Marco för en härlig upplevelse!

2  Tack Björn N

Omdömet skrevs oktober 23 2016 från mobil enhet

Riktigt god vällagad mat, gott vin och trevlig varm service. Vi åt lasagne och lax. Det ligger lite utanför de mest folktäta gatorna.

Tack pocauusi
Omdömet skrevs augusti 14 2016 från mobil enhet

Extremt god mat, bra service, bra läge. Den sista restaurangen vi hittade under får långweekend i Rom blev till en favorit.

1  Tack Axsjoqvist
Omdömet skrevs juli 24 2016 från mobil enhet

Klassisk italiensk meny med riktigt god mat! Blev dessutom bjudna på små smakprover mellan rätterna. Riktigt bra service av charmig personal. Rekommenderas!

2  Tack Marie B
Omdömet skrevs maj 22 2016

Typisk italiensk restaurang med de vanliga antipasti, pasta och klassikerna på menyn. Vi åt pasta och saltimbocca som smakade bra. Trevlig personal som ordnade fram en pastarätt som inte fanns på menyn. Bra service. Inget märkvärdigt och inga överraskningar åt något håll, men bra standard.

Tack Helenatyckertill

Besökt Marco G? Berätta vad du tyckte!