“Mycket valuta för pengarna!”
Omdöme om I Quattro Mori

I Quattro Mori
Rankad som nr 1 284 av 13 621 Restauranger i Rom
Kök: Italienskt
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Tredje Påsk i Rom. Två besök förra året och senast igår: samma super upplevelse! Snabbt, gott, fräscht! Mycket valuta för pengarna!

Tack Gaharia G

Omdömet skrevs 30 april 2017 från mobil enhet

Vill i ha bra mat gå inte hit!
Stank fisk i hela resturangen när vi kom in
Och på alla bord stod det uppdukat förrätter med 3 olika fiskrätter, vet inte hur länge maten hade stått framme men vi satt 1 timme på resturangen och de stod fortfarande framme orört på många bord när vi gick!
Sedan kom det mängder utav mat, ingen tanke bara öste in och allt va kasst!
När vi hade fått hälften utav rätterna valde vi att gå.. inte värt att lägga en kväll på det stället.
Personalen va inte alls service inriktade
De berättade inget om konceptet!
Finns betydligt bättre ställen att gå till!

Tack Alexandralindell88
Omdömet skrevs 17 september 2016 från mobil enhet

Mycket bra restaurang.
Vi var här för fyra år sedan och stiftade bekantskap med Quattro Mori precis lika bra idag.

Tack Ulf L
Omdömet skrevs 16 november 2014 från mobil enhet

Om ni vill uppleva en genuin italiensk restaurang som italienare går till då ska ni besöka ' I Quattro Mori'.
Man väljer fisk eller kött, Sen kommer massor med tallrikar med olika maträtter.
Utsökt! Skön stämning och rolig personal.
Var hungrig när du går dit!

Tack Fredrik L
Omdömet skrevs 3 april 2012

Super fiskerestaurent, ingen meny, man väljer mellan fisk alt. Kött.
Vi tog fisk, fick in massor olika rätter, allt var supergott, genuint husmanskost.
Betalade runt 40,- euro + vin
Kommer gärna tillbaka!!

Tack gitteq

Besökt I Quattro Mori? Berätta vad du tyckte!