Öppet i dag: 10:00 - 19:00

Omdömet skrevs 1 juni 2019
Mattias G
från mobil enhet
Perfekt sätt att utforska Rom

Bra kvalité på cyklarna, trevligt bemötande från personalen och bra priser (€15 för en citybike per ... läs mer

Omdömet skrevs 13 maj 2019
Gbg031
Göteborg, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 5 269 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Rom
från 53,34 US$
från 81,79 US$
från 52,16 US$
från 22,52 US$
Omdömet skrevs 1 juni 2019 från mobil enhet

Supertrevlig cykelsightseeing med många intressanta stopp. Kunnig guide som lotsade oss genom både trånga gränder och tät stadstrafik

Datum för upplevelsen: juni 2019
Tack Mattias G
Omdömet skrevs 13 maj 2019 från mobil enhet

Bra kvalité på cyklarna, trevligt bemötande från personalen och bra priser (€15 för en citybike per dag).

Datum för upplevelsen: maj 2019
Tack Gbg031
Omdömet skrevs 6 juni 2018 från mobil enhet

Jag och min 20-årige son deltog på en 7–timmars guidad tur runt i Rom på elcykel inkl. italiensk lunch och glasspaus. Det var helt fantastiskt! Vi såg det mesta av de större sevärdheterna men även en del mindre kända, mycket vackra gator och platser. Vår guide Rik var mycket kunnig och trevlig. Det var också roligt med elcykel.

Tack Jessica J
Omdömet skrevs 25 november 2016

Jag deltog i två turer; Rome City Tour och Via Appia. Man tänker mycket på säkerheten och stadsturen går mest på vägar som är avstängda för biltrafik. Guiderna ger bra information om de olika sevärdheterna. En cykeltur är ett bra alternativ om man tröttnar på att promenera omkring. Via Appia inkluderar även ett besök på katakomben Calisto, en sevärdhet som ligger utanför Rom och som därför många resenärer går miste om.

Datum för upplevelsen: november 2016
1  Tack Roskarlen
Omdömet skrevs 3 november 2016 från mobil enhet

Vi fick en mycket trevlig tur genom Rom med en kunnig guide (Emanuel). Inte bara de vanliga sevärdheterna besöktes, utan vi fick se en del små hemligheter. Bra cyklar och utrustning. Säkerheten i trafiken var högt prioriterad.

Datum för upplevelsen: november 2016
1  Tack hhn321