Omdömet skrevs 26 november 2017 från mobil enhet

Utmärkt läge, nära sevärdheter och tågstationen Termini ca 10 min promenad. Mycket bra frukost, saknade inget förutom naturell yoghurt. Mycket bra service! Fin takterrass, där man kunde äta frukost eller dricka goda drinkar på kvällen. Fanns gym som vi inte hann besöka. Boka!

Datum för vistelsen: oktober 2017
2  Tack Henning S
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Bott 7 nätter på hotellet och nyttjat hela deras serviceutbud. Har inget negativt att säga om hotellet. Fantastisk frukost, enastående service av all personal, otroligt fin takterrass med bubbelpool (lifesaver då det var 40c i skuggan) fina fräscha rum, bra städning. Sen får man inte glömma läget!! Mitt i centrum så du är ett stenkast från alla sevärdheter.

Vi är två par som bott här och vi kommer rekommendera iq hotel till alla som skall till Rom.

Datum för vistelsen: juli 2017
1  Tack Fredrik L
Omdömet skrevs 5 juni 2017

Mycket trevligt boende 300 meter från centralstationen, och på gångavstånd till Roms alla sevärdheter. Modernt, rent, trevlig personal och bra frukost på taket med en jättetrevlig takterass som serverar god frukost och bra och billig mat och dryck på kvällarna. Rena moderna och fina rum, med fritt vatten i kylskåpet som fylls på varje dag...stort plus för det! Ett flertal riktigt bra restauranger på nära avstånd runt hotellet!

Rumstips: Välj dubbelrum, välj balkong ut mot teatern. vi bodde i rum 414 vilket var ett tyst och lugnt rum med viss utsikt.
Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack Diliman
Omdömet skrevs 24 april 2017 från mobil enhet

Detta är ett bra alternativ i Rom. Det ligger nära Centralstationen (bakom Operan) och på gångavstånd till alla sevärdheter. Trevliga rum och de serverar frukost.
Smidiga automater i korridorerna där du kan köpa såväl vin som snax.

Datum för vistelsen: april 2017
2  Tack 596danielr
Omdömet skrevs 17 mars 2017 från mobil enhet

Andra gången i Rom och detta hotell kan varmt rekommenderas! Läget är riktigt bra och personalen är otroligt gästvänlig. Rummen är lagom stora och mycket fräscha. Hotellfrukosten är mycket bra med mycket att välja på. Jag kan absolut tänka mig att komma tillbaka hit!

Datum för vistelsen: mars 2017
1  Tack Linn P