“Ointressant matställe”

Rankad som nr 879 av 13 901 Restauranger i Rom
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Monti
Omdömet skrevs 29 mars 2018

Åt lunch med barnen. Liknar mest en T.G.I.F. i Sverige. Hyfsat god mat men inget mer. Rimliga priser.

Tack Katerina B

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Var tillbaka på detta ställe två ggr under vår vistelse i Rom. Bra mat till bra priser. Hela familjen kunde hitta något passade. Bra service och härlig miljö. Väldigt populärt så boka bord eller kom tidigt.

Tack sofiel336
Omdömet skrevs 1 mars 2018

Ett trevligt ställe med god mat och tillfredställande service
Bra pris för att varav centrala rom
Besöker säkert detta ställe igen

Tack Therese N
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

En jättebra och rolig restaurang med fantastisk service och miljö! God mat,bra utbud och jättemysigt!

Tack NettanN3
Omdömet skrevs 14 mars 2017 från mobil enhet

Häftig miljö i hyfsat stor lokal. Helt Ok mat, men inget utöver det vanliga. Trevligt hak för att ta en bärs eller fylla buken med mat utan högre krav än "till vardags" :)

Tack Towe1

Besökt La Base? Berätta vad du tyckte!