“Kanonställe!”

Rankad som nr 876 av 13 894 Restauranger i Rom
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Monti
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

En jättebra och rolig restaurang med fantastisk service och miljö! God mat,bra utbud och jättemysigt!

Tack NettanN3

Omdömet skrevs 14 mars 2017 från mobil enhet

Häftig miljö i hyfsat stor lokal. Helt Ok mat, men inget utöver det vanliga. Trevligt hak för att ta en bärs eller fylla buken med mat utan högre krav än "till vardags" :)

Tack Towe1
Omdömet skrevs 6 december 2016

Trevlig restaurang med med bra service trots mycket folk.
God och varierande mat och dryck med bra priser.
Bra atmosfär med mycket att titta på längs väggar och tak.

Tack Jonas E
Omdömet skrevs 4 oktober 2016 från mobil enhet

Efter en lätt lunch blev det en fantastisk middag här. Så god risotto m räkor som tillsammans med husets vita vin blommade ut ordentligt.
Kan varmt rekommenderas.❤️

Tack Malin C
Omdömet skrevs 3 oktober 2016 från mobil enhet

Vi körde ost och olika skinkor. Drack gott. Trevligt ställe med härlig atmosfär. Kan varmt rekommendera detta för lunch. Vi läste andra recensioner. De positiva stämmer i våra ögon.

Tack Tyronne E

Besökt La Base? Berätta vad du tyckte!