“Utmärkt”
Omdöme om Il Viaggio

Il Viaggio
Boka med
Spara upp till 30°% när du bokar online *
Il Viaggio har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 1 365 av 13 627 Restauranger i Rom
Kök: Italienskt
Bra för: Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 25 december 2016 från mobil enhet

Så underbart att kunna välja allt på menyn från förrätter till efterrätter och öl och bli serverade glutenfritt. Trevligt modernt ställe med trevlig personal. Rekommenderar varmt även icke glutenintoleranta.

Tack evaln
ViaggioRoma, Proprietario på Il Viaggio, svarade på det här omdömetSvarade 17 januari 2017

Vad är verkligen trevligt och ärlig är hans recensione.Con gluten och glutenfria är du alltid välkommen!

Omdömet skrevs 6 november 2016 från mobil enhet

Helt suverän restaurang som serverar glutenfri meny identisk med den så kallade normala menyn! Vi var båda mycket nöjda!

Tack Ann G
ViaggioRoma, Proprietario på Il Viaggio, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2016

Vi är mycket glada över sin granskning och också ha en härlig måltid i vår restaurang. Under många år lagar vi allt inklusive gluten freee meny som vi har blivit en av de bästa restaurangerna för celiaki i Rom ... är bra att du har hittat oss;-)

God Jul!

Anna

Dålig översättning, på grund av google!

Omdömet skrevs 27 oktober 2016 från mobil enhet

En dröm för oss glutenintoleranta att kunna välja allt på menyn. Pastan var sådär men både förrätterna (ost- och charktallriken) och desserten var supergoda. Första gången jag åt en fudge cake, sååå god! Tiramisun saknade spritsmaken men god ändå. Gå hit!!

Tack Caroline C
ViaggioRoma, Proprietario på Il Viaggio, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2016

Dear Guest

I can only answer in english cos I dont speak swedish, thank you for the time you spent to write this review. Thank you also the kind words! I'm not sure to understand what was wrong with pasta and tiramisu so if u want please contact us to explain the problem: could be a good way to help us to give a better service.

Omdömet skrevs 11 oktober 2016 från mobil enhet

Allt på menyn var glutenfritt, vilket är en dröm för oss glutenallergiker att kunna välja & vraka bland menyn, det var även supergott! Funkar lika bra för icke glutenallergiker också. Mysig miljö & trevlig service.

Tack Ellen H
ViaggioRoma, Proprietario på Il Viaggio, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2016

Dear Ellen

What a lovely review! It's a lot of time that great part of our guest are from foreign countries and this thanks to people like you, that share his own gastronomic experience. As you have seen we prepare every food of the menu for celiacs and not and you know, we have to pay great attention to do this. Thank you again, Italy loves you.

Omdömet skrevs 13 maj 2016 från mobil enhet

Riktigt god glutenfri mat! Den färska glutenfria pastan var riktigt bra. Hela menyn var glutenfri. Man fick en soppa till förrätt och till den fick man glutenfritt bröd. Värt ett besök!

Tack AnnaoMikael
ViaggioRoma, Proprietario på Il Viaggio, svarade på det här omdömetSvarade 25 maj 2016

Dear AnnaoMikael

Ich kenne nur ein paar Worte auf Deutsch. Das tut mir leid! Dank für die Bewertung!

Resenärer som tittade på Il Viaggio tittade också på

Besökt Il Viaggio? Berätta vad du tyckte!