“Bra pizza.”

Bra för: Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Område: Trevi
Omdömet skrevs augusti 13 2017 från mobil enhet

Som många skrivit tidigare så kan jag bara instämma. Pizzan är riktigt god. Prisnivån är också helt ok. Däremot kan jag tycka lokalen är liten och ganska trist. Vi var här först dagen innan och då var det lång kö så vi bokade bord till dagen efter. Så boka bord om ni ska äta där. Stå i lång kö är det inte värt.

Tack Jesbed

Omdömet skrevs augusti 5 2017 från mobil enhet

Vi beställde pizza både jag och frugan, servitören tog sig tid och svara på frågor. Har inte ätit en godare pizza i italien eller i världen rättare sagt!

Ni måste besöka stället! Ligger 2-3min gångavstånd från fontana!

Priset är helt okej, då upplevelsen är fantastisk!

Tack Vaze11
Omdömet skrevs juli 5 2017 från mobil enhet

Trevligt litet ställe med toppenmat, skulle absolut gå tillbaka. Bra service lyhörd personal. Endast inomhusservering men så litet så det gör inget även om det var 36 grader ute

Tack Matserik
Omdömet skrevs april 15 2017

Sannolikt den bästa pizzan i Rom.
Bra service och pizzan är bakad i stenugn med mycket ksmak ock ärlek

Tack Aso S
Omdömet skrevs april 5 2017

Hittade denna anspråkslösa restaurang nära vårt hotell. Vi kollade på tripadvisor innan vi gick dit. Fullsatt så vi fick vänta två timmar innan vi kunde få ett bord. Men det var det värt, Trångt, hemtrevligt, bullrigt och supergoda pizzor. För att inte tala om den trevliga engagerade personalen.

Tack lena t

Resenärer som tittade på Piccolo Buco tittade också på

Besökt Piccolo Buco? Berätta vad du tyckte!