“Billigt och bra!”

Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Leverans
Område: Colonna
Omdömet skrevs 27 september 2016 från mobil enhet

Inget ställe för en långfika, kaffet dricks stående vid den långa bardisken. Betala först och visa sen kvitto för en barista. Billigaste kaffet nånsin känns det som men mycket bra kvalitet. Ett stenkast från Pantheon.

Tack ilbombo

Omdömet skrevs 18 juli 2015

När man är i Italien måste man ju dricka kaffe, läste om just detta ställe som skulle vara ett av de bästa kaffeställena i Rom, och det var det!

November 2013

Tack Johanfro
Omdömet skrevs 20 augusti 2014 från mobil enhet

Supergod latte på detta ställe! Lite krångligt, men så här funkar det: betala först (inne till vänster) och sen visar du ditt kvitto för baristan så får du ditt kaffe. Rekommenderar Caffe latte. Jättegod och kostade €1,20 !

Tack Maria L
Omdömet skrevs 18 mars 2014

Helt outstanding, hade gått tillbaka dit varje dag om vi hade haft möjligheten. Genuin känsla ,utmärkt kaffe och bra priser. De säljer kaffebönor också, köpte med oss lite hem.
Rekommenderas starkt

• Atmosfär
Tack Henrik L
Omdömet skrevs 7 mars 2014

Det finns gott kaffe, och det finns gott kaffe. Sen finns det kaffet på Tazza DÓro, Underbart, tjockflytande, starkt, perfekt!!! Och 7 kr för en espresso! Bord o stolar? Glöm det!

Tack Lasse B

Resenärer som tittade på La Casa del Caffe Tazza d Oro tittade också på

Besökt La Casa del Caffe Tazza d Oro? Berätta vad du tyckte!