“Mysig restaurang nära Piazza Navona”
Omdöme om Old Bear

Old Bear
Rankad som nr 146 av 13 551 Restauranger i Rom
Bra för: Större grupper, Särskilda tillfällen, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Navona/Pantheon/Campo de’ Fiori
Omdömet skrevs 24 april 2017

Bodde i närheten och försökte besöka restaurangen vid 20.30-tiden men det var fullt. Provade igen nästa dag men lite tidigare och då gick det bra. Kan nog vara bra att boka bord i förväg. Mysiga lokaler och uppmärksam personal. Menyn var lite "spretig" och lite åt det spanska hållet. Maten var god. Jag åt musslor och mitt sällskap korv. Korven var utan skinn och väldigt köttig och god.

Tack annikabjohansson

Omdömet skrevs 11 februari 2017 från mobil enhet

Hamnade där av en slump! Underbar personal och fenomenal mat till rimligt pris. Missa inte detta ställe!

Tack Jenni B
Omdömet skrevs 4 november 2016

Riktigt bra service, snabb, uppmärksam och trevlig personal. Maten vällagad, prisvärd och menyn varierad!

Tack larsinilsson
Omdömet skrevs 3 maj 2016 från mobil enhet

En helt underbar restaurang! Fantastisk service och jättemysig miljö. Det blev glutenfri pasta med havskräftor för mig - så lyxigt och supergott!

Tack Marjaaw
Omdömet skrevs 2 augusti 2015

Old Bear är en väldigt mysig restaurang inte långt från Pza Navona mitt i centrala Rom. Tyvärr inte så många uteplatser men det är fint dekorerat inne dock utan luftkonditionering. Maten var god men husets vin var beskt och inget att rekommendera. Servicen var långsam men maten värd att vänta på.

Tack mbyggeth

Resenärer som tittade på Old Bear tittade också på

Besökt Old Bear? Berätta vad du tyckte!