“Fantastisk mat i härlig miljö”
Omdöme om Ad Hoc

Ad Hoc
Rankad som nr 67 av 13 016 Restauranger i Rom
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten, Lokal mat, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Centro

Det här stället måste ni prova! Fantastisk mat med tjusig uppläggning, trevlig personal och underbara viner därtill. En klar 5:a från mig

Datum för besöket: september 2020
Tack Helena S
Skriv ett omdöme.Omdömen (6 010)

Omdömet skrevs 7 januari 2020

En restaurang att rekommendera. Det var vårt andra besök och vi var lika nöjda denna gång som den förra. Trevlig miljö, god mat, underbara viner (från en vinlista där det finns hur många viner som helst att välja bland) och bra service.

Datum för besöket: oktober 2019
3  Tack Madeleine N
Omdömet skrevs 19 juli 2019 från mobil enhet

Grym service och underbar mat! Lever verkligen upp till höga förhoppningar. Vi tog en avsmakningsmeny svart tryffel.

Datum för besöket: juli 2019
3  Tack Erik B
Omdömet skrevs 6 juni 2019

Vi testade en av restaurangens smakmenyer - vi valde den med kött-tema. Till detta tog vi också restaurangens rekommenderade vinpaket.
Totalt var detta en väldigt trevlig och spännande upplevelse. Många smårätter men ändå mer än tillräckligt för att vi blev ordentligt mätta. Förutom det som fanns med på smakmenyn, kom ytterligare några smårätter in samt extra dessert.
Vinerna de valt till maten, passade utmärkt och väldigt mycket var närproducerat.
Extra plus till mycket trevlig och glad personal. Enda lilla minuset var att där vi satt (mysigt och enskilt) blev det väldigt varmt innan vi var klara - detta trots att utetemperaturen inte var mer än 18 grader.

Datum för besöket: maj 2019
3  Tack RogerL897
Omdömet skrevs 13 april 2019

Fantastisk restaurang! Middag på kvällen. Mycket spännande inredning med vinflaskor på hyllorna runt alla väggar. Mycket trevlig personal med stor kunskap om det som serveras. De hade glutenfritt allternativ till min fru och vegetariskt till en av våra vänner. Tryffel till allt om man så önskar. Den vegetariska tryffelpastan var fantastiskt god. Lamm med och utan tryffel var god men hamnade ändå på tredje plats. Det absoluta toppbetyget fick spädgrisen. Fantastiskt vin rekommenderat av den mycket trevliga och kunniga servitrisen! Mycket lyckad kväll! Kan varmt rekommenderas!

Datum för besöket: april 2019
1  Tack Antoni Z

Resenärer som tittade på Ad Hoc tittade också på

Besökt Ad Hoc? Berätta vad du tyckte!