“Ett guldkorn”

Ristorante Crispi 19
Boka med
Ristorante Crispi 19 har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 89 av 13 954 Restauranger i Rom
Kök: Italienskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Lokal mat, Affärsmöten, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Colonna
Omdömet skrevs 23 maj 2018

Vår kväll här var den kulinariska höjdpunkten på vår vistelse i Rom. Vi passade på att äta 7 rätters avsmakning med tillhörande vin paket. Till bordet kommer mycket väl avvägd mat i varierande former, till varje rätt serveras ett väl utvalt vin som matchar maten.

Allt serveras av genomtrevlig personal, maten och vin presenteras som sig bör och mellan varven bjuder personalen in till allmänna samtal i största allmänhet.

Ett guldkorn väl värt sitt pris för den mat och vin intresserade som lockar till återbesök.

Datum för besöket: maj 2018
Tack urbanpe

Omdömet skrevs 21 maj 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat och jättetrevlig personal! Här äter vi gärna igen! Rekommenderas varmt! Tre av oss åt tonfisk och en åt havsabborre. Efterrätten bestod av tiramisu. När vi skulle betala kom ägaren och bjöd oss på ett glas prosecco och skålade med oss.

Datum för besöket: maj 2018
Tack Eva L
Omdömet skrevs 2 maj 2018 från mobil enhet

Väldigt trevlig rakt igenom, vi åt fiskavsmakningsmenyn och fick en fin upplevelse med bra smaker och spännande rätter. Lokalen var var fin, litet rum med kanske 6 bord, kändes personligt. Trevlig personal som på ett fint sätt presenterade varje rätt vid servering. Sist men inte minst så har Crispi 19 en fanatiskt trevlig ägare som gav ett varmt och personligt bemötande.

Datum för besöket: april 2018
Tack AntonStrand
Omdömet skrevs 25 november 2017 från mobil enhet

Ambitiös och trevlig restaurang med bra service och god mat. Bra vinlista och humana priser. Väl värt ett besök! Se till att förboka.

Datum för besöket: november 2017
Tack josefin c
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Väldigt trevlig restaurang med spännande smakmeny med vinpaket. Kunnig personal som presenterade rätterna och vinerna.

Datum för besöket: november 2017
Tack Lotta N

Besökt Ristorante Crispi 19? Berätta vad du tyckte!