“60-årsfirande barndomskamrater”

Ristorante Crispi 19
Boka med
Ristorante Crispi 19 har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 58 av 13 557 Restauranger i Rom
Kök: Italienskt
Bra för: Affärsmöten, Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Lokal mat
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Område: Colonna
Omdömet skrevs 21 maj 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat och jättetrevlig personal! Här äter vi gärna igen! Rekommenderas varmt! Tre av oss åt tonfisk och en åt havsabborre. Efterrätten bestod av tiramisu. När vi skulle betala kom ägaren och bjöd oss på ett glas prosecco och skålade med oss.

Tack Eva L

Omdömet skrevs 2 maj 2018 från mobil enhet

Väldigt trevlig rakt igenom, vi åt fiskavsmakningsmenyn och fick en fin upplevelse med bra smaker och spännande rätter. Lokalen var var fin, litet rum med kanske 6 bord, kändes personligt. Trevlig personal som på ett fint sätt presenterade varje rätt vid servering. Sist men inte minst så har Crispi 19 en fanatiskt trevlig ägare som gav ett varmt och personligt bemötande.

Tack AntonStrand
Omdömet skrevs 25 november 2017 från mobil enhet

Ambitiös och trevlig restaurang med bra service och god mat. Bra vinlista och humana priser. Väl värt ett besök! Se till att förboka.

Tack josefin c
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Väldigt trevlig restaurang med spännande smakmeny med vinpaket. Kunnig personal som presenterade rätterna och vinerna.

Tack Lotta N
Omdömet skrevs 3 november 2017 från mobil enhet

Denna restaurang rekommenderas verkligen! Utsökt mat och underbara viner. Väldigt trevlig personal, som förklarar var allt kommer ifrån.

Tack Helena E

Resenärer som tittade på Ristorante Crispi 19 tittade också på

Besökt Ristorante Crispi 19? Berätta vad du tyckte!