“Missa inte pastan på detta stället”
Omdöme om da Robertino

da Robertino
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
da Robertino har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 5 523 av 13 621 Restauranger i Rom
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Monti
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk pasta. Trevlig personal och bra service. Låt dig inte luras av att det i entrén ser ut att vara ett litet schapp för i källarvåning finns en mysig restaurang.

Tack Lise-Lotte K
Magnifico E, Proprietario på da Robertino, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Thank's a lot for your feedback !!! a see you soon , Roberta Pepi

Omdömet skrevs 18 maj 2017 från mobil enhet

Fruktansvärt dålig restaurang, dyrt o snorkig personal, lång väntetid på maten, riktigt bottennapp

Tack Kiddan L
Omdömet skrevs 12 juni 2015 från mobil enhet

Åt 5 st enklare pastarätter 3st dricka och två öl, notan slutade på 105 euro, inte superbilligt. Smakade ok men servicen var usel, inte särskild trevlig servitris som tog lång tid på sig och kommenterade på ett trist sätt när vi sinsemellan diskuterade.

Tack Anders L
Magnifico E, Proprietario på da Robertino, svarade på det här omdömetSvarade 13 juni 2015

It is very difficult for me to understand the meaning of what I wrote. I regret not being able to understand what was his problem. Roberta

Omdömet skrevs 15 maj 2015

Maten var ok, men personalen var genomgående amatörmässig och dessutom otrevlig när vi påpekade deras misstag. Till råga på allt gjorde de ett grovt misstag med notan. Vi kan inte rekommendera denna restaurang.

Tack Anders O

i'm very sad that you not stay nice in my restaurant .

Omdömet skrevs 2 oktober 2013

vi var där vår sista kväll i Rom,ty ärr! Hade gärna ätit där fler gånger! Underbar bruchetta, fantastisk pasta,och som avslutning en jättegod panacotta.servicen var utmärkt, och hon rekommenderade ett jättegott rödvin till maten.

• Atmosfär
Tack Ingela J
Fioridizucca, Proprietario på da Robertino, svarade på det här omdömetSvarade 23 maj 2014

Grazie !!!

Resenärer som tittade på da Robertino tittade också på

Besökt da Robertino? Berätta vad du tyckte!