“En av de bästa”
Omdöme om Burger Bistrot

Burger Bistrot
Boka med
Burger Bistrot har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 99 av 13 628 Restauranger i Rom
Område: Monti
Område: Monti
Omdömet skrevs 23 april 2018 från mobil enhet

Burger Bistro har vacuumtillagade saftiga burgare med mycket smak!
Perfekta pommes och massa olika ölsorter.
Måste säga att detta blev favoritstället på hela vår resa och en av de godaste burgarna jag ätit!

1  Tack GIggsan

Omdömet skrevs i dag från mobil enhet

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Matteo C, Proprietario på Burger Bistrot, svarade på det här omdömetSvarade för 4 dagar sedan

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Matteo C, Proprietario på Burger Bistrot, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Besökt Burger Bistrot? Berätta vad du tyckte!